Nestíháte už odbavovat dotazy vašich zákazníků?
Ztrácíte se v záplavě e-mailů od zákazníků?
Nevíte, jak efektivně zorganizovat zákaznickou podporu?
Potřebujete zákaznickou podporu zautomatizovat?
Hledáte systém pro zákaznickou podporu?
SupportBox vám ukáže, jak docílit efektivní práce s e-mailovou schránkou zákaznické podpory. Můžete automatizovat, delegovat, organizovat, ale hlavně urychlit a zkvalitnit péči o zákazníky.
Obsah SupportBox recenze
Proč je SupportBox tak výhodný?
Velkou předností SupportBoxu 📧 je, že dokonale zkrotí a zorganizuje vaši zákaznickou podporu. Jednoduše ho propojíte s jednou, nebo více e-mailovými adresami. Příchozí e-maily pak můžete organizovat a předávat kolegům. Sledovat jejich dokončení. Navíc uvidíte přehlednou statistiku. Můžete postupně vyhodnocovat vaši práci a hledat zlepšení v procesu zákaznické podpory.
Kromě toho SupportBox umí také automatizované příkazy. 🦾 Je možné, že o část e-mailů se nebudete muset vůbec starat. Právě to ušetří vaši kapacitu.
- Výrazně zefektivní vaši práci s e-mailovou schránkou.
- Umožní delegovat, automatizovat a organizovat e-maily.
- Hlídá, jestli byl e-mail zodpovězen.
- Funguje na počítači, tabletech i mobilních telefonech.
- Umožňuje sledovat podrobné statistiky.
- Zvládne posílat automatické odpovědi.
- Umí pracovat sám na základě automatizovaných příkazů.
- Získává informace z třetích stran (například z objednávky nebo CRM). Propojuje je se zákazníky a jejich e-maily.
- Jednoduše si správu e-mailů vyzkoušíte na 14 dní zdarma.
Jak SupportBox funguje?
Jedná se o velmi jednoduchý nástroj. Pomůže vám zkvalitnit a zautomatizovat péči o zákazníky. Věděli jste, že prozákaznický přístup má velký vliv? Rozhoduje, jestli u vás zákazníci znovu nakoupí. Snažte se, aby byli maximálně spokojeni. Zodpovězte všechny jejich dotazy, vyřiďte reklamace, poděkujte za hodnocení na Heurece. Zákazníci svou zkušenost šíří dál. Dobrá zákaznická podpora vám toho může přinést víc, než si myslíte.
Nástroj ke dnešnímu dni používá více než 650 spokojených zákazníků. Dohromady každý měsíc odpoví na 1 000 000 a více dotazů. ✅ Takový objem SupportBox zvládá bez problémů. Přesvědčte se o tom sami hned teď.
Jednoduchá integrace bez technických znalostí
Chcete začít SupportBox používat? Je to jednoduché. Nástroj běží online. Nemusíte tak nic instalovat. Jednoduše se zaregistrujete a vytvoříte si účet. Poté si přidáte e-mailové schránky a jedním klikem je propojíte se SupportBoxem. Následně už vše spravujete právě v tomto nástroji. Zároveň můžete přidat nové uživatele, kteří se budou o e-maily starat a vytvořit tak tým. Každý uživatel může mít rozdílná práva.
SupportBox jsme začali používat u jednoho velkého projektu, kde jsme potřebovali delegovat péči o zákazníky.
V jednoduchosti je síla. SupportBox využívám pro několik svých projektů najednou. Vše máme na jedné nástěnce a dotazy ke všem projektům můžu vybavit během pár minut na jednom místě.
Například proces placení faktur máme nastavený velmi jednoduše. Kamkoli přijde jakákoli faktura k zaplacení, tak ji jenom zodpovědná osoba zkontroluje a označí štítkem „zaplatit“.
Já si pak vyfiltruji „zaplatit“ a vše opět vyřeším (zaplatím) najednou během pár minut. SupportBox nám opravdu šetří spoustu času.
Dušan Souček
Kromě toho umí napojení na další e-shopové systémy a CRM. Dokáže u každého e-mailu zobrazit data z objednávky nebo informace o zákazníkovi. Výrazně tím urychlí práci operátorů, kteří nemusí složitě dohledávat informace.
Cena SupportBoxu
Ptáte se, kolik stojí? Cenová politika je příznivá. Platíte totiž za uživatele. Jednoduše zaplatíte za počet pracovníků, kteří mají do nástroje přístup. Měsíčně za každého uživatele zaplatíte 409 Kč. Oproti tomu můžete mít neomezeně e-mailů. Neomezeně schránek, úložného prostoru. Zkrátka vás nebude nic dalšího omezovat.
TIP: Zaplaťte SupportBox na celý rok dopředu a získáte zdarma 2 měsíce používání. Zaplatíte jen 10 měsíců místo 12. 💰 Podrobnosti najdete v ceníku.
Pro koho je SupportBox vhodný?
Jednoduše pro každého. Efektivní práce s e-mailovou schránkou je důležitá pro všechny. Pokud ale máme být konkrétní, pak především pro střední a větší e-shopy nebo firmy. Zkrátka pro všechny, kterým chodí denně desítky až stovky e-mailů. Zvládnete tak denně odbavit mnohem více e-mailů za stejný čas. Na některé navíc nebudete muset ani odpovídat – automat to udělá za vás.
Nástroj je tak vhodný pro firmy, e-shopy, obchody, které řeší zákaznickou podporu. Byl vytvořen proto, abyste dokázali reagovat rychle a profesionálně. Nabízí mnoho užitečných funkcí. Výrazně zvýšíte kvalitu vaší zákaznické podpory.
Co nám na SupportBoxu vyhovuje
Velkou výhodou je jeho komplexnost. Můžete díky užitečným funkcím udělat mnoho složitých operací. Ve výsledku tak zvládnete mnohem víc práce za stejný, ale dokonce i kratší čas. ⏱️ Nemusíte manuálně delegovat e-maily na kolegy. Nemusíte složitě hledat souvislosti s objednávkou. Tohle všechno za vás udělá. Kromě toho má SupportBox také podrobné statistiky.
Statistika
Právě statistika se nám velmi líbí. Máte díky ní ideální a podrobný přehled, jak si vedete. Uvidíte, kolik e-mailů každý uživatel vyřídil. Můžete si zobrazit průměrný čas na vyřízení jednoho e-mailu. Stejně tak se lehce dozvíte, kolik e-mailů už jste vyřídili, nebo kolik jich zbývá. Statistiky jsou dobré, protože se na základě nich můžete nadále zlepšovat. Optimalizovat procesy a odstranit slabá místa. 🧐
Zpětná vazba a hodnocení podpory
Velkou výhodou je zpětná vazba vaší podpory. Do každého e-mailu totiž nakonec vloží jednoduchou otázku, která je spojena s hodnocením vaší zákaznické podpory. Získáte přehled, jak jsou s vaší podporou zákazníci spokojeni. Právě spokojenost zákazníků se zákaznickou podporou vám může prozradit, na kterou oblast podpory byste se měli více soustředit.
Jak SupportBox ještě zlepšit?
Moc nedokonalostí jsme nenašli. Na druhou stranu ale nemůžeme říct, že by byl úplně dokonalý. Někdy je těžká práce s filtrováním – pokud je tiketů hodně, může být obtížné najít jeden konkrétní. Filtr zkrátka není možné nastavit až do takového detailu. Chvíli musíte hledat. Druhou nedokonalostí je cena. Samotná cena 409 Kč za uživatele je v pořádku. Ovšem pokud máte větší tým zákaznické podpory, může se ve výsledku SupportBox prodražit.
Dobrou zprávou je, že vývojáři pružně reagují na požadavky a podněty. Velmi rychle dokáží přidat užitečné funkce a vylepšit celý nástroj. 🔧
Napojení Facebook Messengeru a Instagramu
V posledních letech se rozmohly sociální sítě, toho si všiml snad každý. Dnes už prakticky nenajdete firmu, která by nebyla i na sociálních sítích. Proto v SupportBox mysleli i na tuto variantu komunikace se zákazníky. Pokud si napojíte Facebook a Instagram do svého účtu, už vám neutečou objednávky ani z těchto sítí.
Funkce AI
V od roku 2022 se o AI hodně mluví. Jsou snahy AI implementovat do helpdesku. A to se SupportBoxu povedlo.
Jejich Lucy AI je chytrá asistentka, která vám už ze tří slov vygeneruje plnohodnotnou odpověď. A je jedno, jestli e-mailu, či live chatu. Naštval vás váš zákazník a ještě to ve vás bublá? Když musíte hned odpovědět, nechte Lucy, aby za vás text přeformulovala do neutrálního nebo přátelského tónu.
Píše vám zákazník ze zahraničí? Komu by se chtělo kopírovat text, vkládat do překladače, pročíst ho, napsat do překladače odpověď… zdlouhavé, že? Lucy umí překládat přímo v SupportBoxu, proto už nebudete muset odcházet od “rozdělané práce”.
Pokud by se vám stalo, že se musíte zpětně probírat telefonními tickety a hledáte jeden konkrétní hovor, nezoufejte. Lucy AI vám ke každému hovoru napíše shrnutí, takže už nebudete muset trávit zbytečný čas poslechem celých nahrávek. Veškeré poznámky tak máte vygenerované a můžete se soustředit čistě na hovor se zákazníkem.
AI Chatbot
Stává se vám občas, že toho máte na livechatu až přespříliš? Nebojte se svěřit do rukou chatbotů a nebudete kvůli návalu zákazníků muset přijímat další zaměstnance. SupportBox nabízí hned 3 varianty a 2 si popíšeme níže:
AI chatbot za vás odpovídá textem, který má naučený z vaší knowledge base, dokumentu, e-booku, vašeho webu, nebo ručně nahraného textu. Výsledkem je plnohodnotná odpověď včetně odkazu na zdroj textu.
Tlačítkový chatbot vás dokáže provést cestou zákazníka, ani nemrknete. Ať už se jedná o výběr velikosti, doby dodání zboží, vrácení zboží, nebo reklamace.
Celkově vám chatboti v SupportBoxu uberou velké množství práce a uvolní vám drahocenný čas, který můžete věnovat vašim zákazníkům při složitějších dotazech.
Zkuste SupportBox na 14 dní zdarma
Přehledně: plusy a minusy SupportBoxu
+ zefektivní práci s e-mailovou schránkou zákaznické podpory
+ umožňuje delegovat e-maily, posílat automatické odpovědi
+ hlídá odpovědi na e-mail a nenechá odpovědět 2 uživatele zároveň
+ skvěle funguje nejen na PC, ale také na tabletu nebo mobilu
+ má přehledné a podrobné statistiky
+ je možné ho integrovat s aplikacemi třetích stran
+ součástí je také hodnocení vaší zákaznické podpory
+ máte 14 dní možnost si zdarma vyzkoušet nástroj v celém rozsahu
– složitější filtrování ticketů
– dražší pro větší počet uživatelů
Časté dotazy
1. Je demo na 14 dnů opravdu zdarma?
Ano, demo je skutečně na 14 dní úplně zadarmo. Nezaplatíte vůbec nic. Můžete si vyzkoušet všechny funkce – demo je v plné verzi, bez omezení. Přidáte si libovolný počet e-mailových účtů, vlastní počet uživatelů. Můžete si na 14 dní nasimulovat opravdové odbavování dotazů zákazníků přes tento nástroj.
2. Zvládnu SupportBox nastavit bez technických znalostí?
Samozřejmě, právě tak byl SupportBox vyvíjen. Nepotřebujete nic složitě nastavovat nebo konfigurovat. Jednoduše si přidáte e-mailový účet a synchronizujete ho. Potom můžete přidat další uživatele. Jakmile to uděláte, získáte plnohodnotný nástroj pro správu zákaznické podpory. Pokud si přesto s něčím nebudete vědět rady, tady najdete nespočet návodů.
3. Bude můj tým zákaznické podpory potřebovat školení?
Ne, ovládání SupportBoxu je velmi jednoduché. Vše se naučíte rychle. Kromě toho je nástroj intuitivní. Pokud byste si ale přece jen nevěděli rady, nebo se chtěli naučit i pokročilé složitější funkce, můžete využít školní. Online kurzy zákaznické péče nebo webináře.
4. Vyplatí se SupportBox opravdu vyzkoušet?
Rozhodně ano. Jedná se totiž o velmi dobrý nástroj pro správu zákaznické podpory. Výrazně usnadňuje práci. Samozřejmě pro jednotlivce příliš přínosný nebude, ale naopak týmy zákaznické podpory ho ocení.
5. Nejde získat SupportBox levněji?
Bohužel. Nicméně cena 409 Kč za uživatele není drahá. Pokud není váš tým zákaznické podpory příliš velký, neměla by být cena problémem. Pamatujte, že zbytečně velké týmy jsou nejen drahé, ale navíc i neefektivní.