Nástroj Smartemailing využijete, pokud potřebujete efektivně řídit e-mail marketing.
Chcete mít dokonalý přehled o vašem e-mail marketingu?
Chcete využívat webové formuláře a responzivní e-mailové šablony?
Potřebujete řešit hodně segmentů a na každý cílit jinak?
Toužíte po možnosti personalizovat váš e-mailový marketing?
Neobejdete se bez pokročilé automatizace, která vám ušetří spoustu času?
Nechcete přemýšlet, kdy je nejlepší e-mail poslat?
Všechny tyto otázky vám pomůže vyřešit český nástroj pro e-mail marketing s názvem Smartemailing. Pokud se chcete dozvědět, jak na e-mail marketing chytře, vyzkoušejte nejoblíbenější český nástroj Smartemailing 👈. Dokonce na prvních 14 dnů zdarma.
Určitě víte, že e-mailový marketing je dnes nejlepší volbou, pokud chcete získat nové zákazníky nebo si udržet ty stávající. ✅ Jestliže e-mail marketing umíte a děláte ho efektivně, přinese vám opravdu hodně. Nicméně umět dělat e-mailový marketing je jedna věc – tu se tak snadno nenaučíte. Na druhou stranu dělat efektivně e-mailový marketing ale můžete už dnes s pomocí tohoto nástroje.
Hlavní výhody Smartemailingu jsou především personalizace, podrobné statistiky, segmentace, vysoká doručitelnost a hlavně automatizace. Díky automatizaci můžete dělat opravdu chytré e-mailové kampaně. 👌
Jde o jeden ze způsobů přímého marketingu, kdy posíláte většinou komerční sdělení na seznam e-mailových adres – zjednodušeně řečeno. Samozřejmě může jít také o nekomerční sdělení. Jedná se o jeden z nejefektivnějších nástrojů komunikace s koncovým zákazníkem. 🔝 Velkou výhodou jsou takřka nulové náklady a dobrá měřitelnost úspěchu. Podobně jako třeba rychlé vyhodnocení A/B testů.
Nezapomeňte, že abyste mohli posílat takové komerční nebo nekomerční e-maily, musíte mít od příjemce souhlas. ⚠️ A musí mít zároveň kdykoli možnost souhlas zrušit.
Nástroj Smartemailing funguje jako správce e-mailového marketingu. Představuje jednoduché a efektivní řešení pro správu kampaní. Nejde jen o obyčejné posílání e-mailů. Jedná se o propracovaný chytrý nástroj 🔧, díky kterému můžete efektivně pracovat s kontakty i kampaněmi. Nastavit si dokonce můžete automatizované e-maily nebo SMS v mnoha šablonách.
Smartemailing toho ale umí mnohem, mnohem víc. Určitě stojí za to ho vyzkoušet, protože jinak užitečné funkce neobjevíte. 👇
Cena se liší podle toho, s jak velkou databází kontaktů chcete pracovat. Liší se poměrně výrazně. Nejméně zaplatíte 194 Kč s DPH, ale naopak také skoro 6 000 Kč s DPH a více. Od více než 40 000 kontaktů je potom individuální cena na míru. Samozřejmě ušetříte, pokud zvolíte rovnou roční platbu. Při nejvyšším tarifu je to roční úspora skoro 10 000 Kč. 👍
Velkou výhodou je, že pokud si nejste jisti, můžete bez problému vyzkoušet Smartemailing na 14 dní zdarma. Žádné závazky ani platební karty. Zkuste to, nic za to nedáte. 💯
Využít můžete i dalších služeb. Podpora vám pomůže kompletně nastavit účet, stejně jako zajistí technickou migraci třeba z jiné platformy. Zároveň zvládnou integraci se Shoptetem a mnoho dalších úkonů. ✅
Vhodný je pro všechny, kdo chce efektivně pracovat se svou databází kontaktů. Pro ty, kteří chtějí dělat e-mailový marketing chytře. Nástroj můžete využít, pokud jste živnostník, ale i jako menší a střední firmy. Dokonce bez problému vystačí na správu opravdu velkých kampaní pro velké společnosti a korporace. Prakticky je tak Smartemailing vhodný pro všechny, kteří chtějí dělat e-mail marketing efektivně.
Ke dni, kdy vznikla tato Smartemailing recenze, používalo nástroj 4 517 klientů.
Kromě toho můžete Smartemailing využít také i jinak. Nemusíte být nutně marketér. Je totiž dobrý nástroj pro posílání velkého objemu jakýchkoli zpráv. 💬 Nemusí se tak ve výsledku nutně jednat o marketingové kampaně. Podobně můžete využít nástroj pro rozesílání velkého počtu SMS zpráv.
TIP: Smartemailing umí komunikovat i s dalšími užitečnými online nástroji. Podívejte se na další oblíbené nástroje online marketingu, které vám usnadní práci. 😍
Na Smartemailingu nám vyhovují především pokročilejší funkce. Právě díky nim můžete ušetřit mnoho času při správě e-mailových kampaní. Možnost automatizace je vítaným pomocníkem. Můžete tak posílat e-maily třeba podle toho, jak dlouho je kontakt už v databázi, podle segmentu, nebo dokonce podle sortimentu, o který má zájem. Zkrátka možnost individualizovat rozesílání ve spojitosti s personalizací vám přinese velké šance na úspěch.
Určitě nelze opomenout ani kompletní českou podporu 🇨🇿, která je aktivní a snaží se. Díky tomu, že je Smartemailing český nástroj, se můžeme těšit kvalitní české podpoře.
Výhodné jsou také statistiky 📊. Můžete díky nim vidět, kdy otevírají zákazníci vaše e-maily. Které části například newsletteru získaly největší pozornost (počet prokliků), nebo třeba to, vůči čemu jsou vaši zákazníci takřka slepí. Sledovat můžete i data z různých webových formulářů.
Přestože je Smartemailing velmi povedená služba, stále je prostor, jak ji zlepšit. Například ne každému může vyhovovat editor obrázků a práce s nástrojem při tvorbě šablon e-mailů. Editor je mnohdy lehce chaotický – a rozhodně nelze čekat funkce, jako třeba u grafického editoru. Může se stát, že si na řazení prvků a ovládání budete muset chvíli zvykat.
Zároveň jsme toho názoru, že by se určitě dala zlepšit i cena. Ta je v porovnání s konkurencí poměrně vysoká.
+ možnost importu i exportů databáze kontaktů
+ pokročilá segmentace
+ editor pro grafickou úpravu šablon formulářů a e-mailů
+ responzivní zobrazení na různých zařízeních
+ výborná podpora v českém jazyce
+ snadná integrace přes API
+ pokročilá automatizace a chytré kampaně
+ možnost A/B testování
+ SMS kampaně
+ pokročilé a přehledné statistiky
– Ve srovnání s konkurencí vyšší cena
– Ne vždy intuitivní editor šablon nebo formulářů
Složité to není, zvládne to bez problému každý. Navíc pokud si nebudete vědět rady, můžete využít nápovědy. Stejně tak Smartemailing nabízí různé kurzy a školení, pro jednotlivce i celé týmy. Stejně jako praktické workshopy.
Ke každému účtu dostanete API rozhraní s API klíčem, díky kterému můžete snadno připojit ke službě Smartemailing svůj e-shop, CRM systém nebo třeba účetní systém. Pokud si neporadíte, mohou integraci provést odborníci ze Smartemailingu.
Ano, pokud nepotřebujete používat nástroje Smartemailingu pravidelně, ale stačí vám zasílat e-maily nebo jiné zprávy spíše nárazově jednou za čas, můžete kontaktovat podporu Smartemailingu, kde vám navrhnou individuální podmínky.
Limit se skládá pouze z aktivních kontaktů, které mají souhlas se zasíláním marketingových sdělení. Můžete je libovolně vkládat i do více seznamů, vždy se počítá pouze jeden aktivní kontakt.
Pokud se stane, že si nebudete umět poradit sami, můžete vždy využít českou podporu. Komunikuje velmi rychle a opravdu se snaží zákazníkům vycházet vstříc a poradit. Kromě toho vám ještě může pomoct nápověda nebo různá školení a návody. Na podporu Smartemailingu se určitě můžete spolehnout.
Smartemailing je nástroj, který je základním nástrojem našeho online marketingu. Chytrá pokročilá automatizace nám umožňuje spoustu věcí důkladně nastavit a nechat vydělávat.