Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč znovu v prodeji.

Přesný postup, jak jsme za 14 dní získali 239 prodejů. Při investici do reklamy 21 497 Kč

Smartemailing: dělejte e-mailový marketing chytře

Nástroj Smartemailing využijete, pokud potřebujete efektivně řídit e-mail marketing.

Chcete mít dokonalý přehled o vašem e-mail marketingu?

Chcete využívat webové formuláře a responzivní e-mailové šablony?

Potřebujete řešit hodně segmentů a na každý cílit jinak?

Toužíte po možnosti personalizovat váš e-mailový marketing?

Neobejdete se bez pokročilé automatizace, která vám ušetří spoustu času?

Nechcete přemýšlet, kdy je nejlepší e-mail poslat?

Všechny tyto otázky vám pomůže vyřešit český nástroj pro e-mail marketing s názvem Smartemailing. Pokud se chcete dozvědět, jak na e-mail marketing chytře, vyzkoušejte nejoblíbenější český nástroj Smartemailing 👈. Dokonce na prvních 14 dnů zdarma.

Obsah článku

Smartemailing vám pomůže efektivně řešit e-mail marketing

Určitě víte, že e-mailový marketing je dnes nejlepší volbou, pokud chcete získat nové zákazníky nebo si udržet ty stávající. ✅ Jestliže e-mail marketing umíte a děláte ho efektivně, přinese vám opravdu hodně. Nicméně umět dělat e-mailový marketing je jedna věc – tu se tak snadno nenaučíte. Na druhou stranu dělat efektivně e-mailový marketing ale můžete už dnes s pomocí tohoto nástroje.

Hlavní výhody Smartemailingu jsou především personalizace, podrobné statistiky, segmentace, vysoká doručitelnost a hlavně automatizace. Díky automatizaci můžete dělat opravdu chytré e-mailové kampaně. 👌

Co je to vlastně e-mailový marketing

Jde o jeden ze způsobů přímého marketingu, kdy posíláte většinou komerční sdělení na seznam e-mailových adres – zjednodušeně řečeno. Samozřejmě může jít také o nekomerční sdělení. Jedná se o jeden z nejefektivnějších nástrojů komunikace s koncovým zákazníkem. 🔝 Velkou výhodou jsou takřka nulové náklady a dobrá měřitelnost úspěchu. Podobně jako třeba rychlé vyhodnocení A/B testů

Nezapomeňte, že abyste mohli posílat takové komerční nebo nekomerční e-maily, musíte mít od příjemce souhlas. ⚠️ A musí mít zároveň kdykoli možnost souhlas zrušit.

Jak funguje e-mail marketing v podobě Smartemailingu

Nástroj Smartemailing funguje jako správce e-mailového marketingu. Představuje jednoduché a efektivní řešení pro správu kampaní. Nejde jen o obyčejné posílání e-mailů. Jedná se o propracovaný chytrý nástroj 🔧, díky kterému můžete efektivně pracovat s kontakty i kampaněmi. Nastavit si dokonce můžete automatizované e-maily nebo SMS v mnoha šablonách. 

  • Responzivní e-mailové šablony, které snadno upravíte a přizpůsobíte svým potřebám. Budete mít jistotu, že se správně zobrazí na počítači, ale také na mobilu nebo tabletu. 
  • Máte různé zákazníky? Kontakty si můžete snadno rozdělit do mnoha segmentů a seznamů podle desítek užitečných kritérií. Nebo si lehce vytvořit úplně nové. 
  • Komunikujte rozdílně, personalizujte své e-maily tak, aby měli zákazníci pocit, že nejsou jen jedním z tisíce, ale že e-mail je určen skutečně pro ně. 
  • Automatizujte, co to jde. Ušetříte hromadu času a můžete dělat chytré kampaně. Nechte poslat automaticky e-mail například v dobu, kdy je největší šance, že si ho zákazník přečte.

Smartemailing toho ale umí mnohem, mnohem víc. Určitě stojí za to ho vyzkoušet, protože jinak užitečné funkce neobjevíte. 👇

Smartemailing

Ceny a služby: na prvních 14 dnů zdarma

Cena se liší podle toho, s jak velkou databází kontaktů chcete pracovat. Liší se poměrně výrazně. Nejméně zaplatíte 194 Kč s DPH, ale naopak také skoro 6 000 Kč s DPH a více. Od více než 40 000 kontaktů je potom individuální cena na míru. Samozřejmě ušetříte, pokud zvolíte rovnou roční platbu. Při nejvyšším tarifu je to roční úspora skoro 10 000 Kč. 👍

Velkou výhodou je, že pokud si nejste jisti, můžete bez problému vyzkoušet Smartemailing na 14 dní zdarma. Žádné závazky ani platební karty. Zkuste to, nic za to nedáte. 💯

Smartemailing

Využít můžete i dalších služeb. Podpora vám pomůže kompletně nastavit účet, stejně jako zajistí technickou migraci třeba z jiné platformy. Zároveň zvládnou integraci se Shoptetem a mnoho dalších úkonů. ✅

Pro koho je Smartemailing vhodný?

Vhodný je pro všechny, kdo chce efektivně pracovat se svou databází kontaktů. Pro ty, kteří chtějí dělat e-mailový marketing chytře. Nástroj můžete využít, pokud jste živnostník, ale i jako menší a střední firmy. Dokonce bez problému vystačí na správu opravdu velkých kampaní pro velké společnosti a korporace. Prakticky je tak Smartemailing vhodný pro všechny, kteří chtějí dělat e-mail marketing efektivně. 

Ke dni, kdy vznikla tato Smartemailing recenze, používalo nástroj 4 517 klientů.

Kromě toho můžete Smartemailing využít také i jinak. Nemusíte být nutně marketér. Je totiž dobrý nástroj pro posílání velkého objemu jakýchkoli zpráv. 💬 Nemusí se tak ve výsledku nutně jednat o marketingové kampaně. Podobně můžete využít nástroj pro rozesílání velkého počtu SMS zpráv

TIP: Smartemailing umí komunikovat i s dalšími užitečnými online nástroji. Podívejte se na další oblíbené nástroje online marketingu, které vám usnadní práci. 😍

Co nám vyhovuje? 👍

Na Smartemailingu nám vyhovují především pokročilejší funkce. Právě díky nim můžete ušetřit mnoho času při správě e-mailových kampaní. Možnost automatizace je vítaným pomocníkem. Můžete tak posílat e-maily třeba podle toho, jak dlouho je kontakt už v databázi, podle segmentu, nebo dokonce podle sortimentu, o který má zájem. Zkrátka možnost individualizovat rozesílání ve spojitosti s personalizací vám přinese velké šance na úspěch. 

Určitě nelze opomenout ani kompletní českou podporu 🇨🇿, která je aktivní a snaží se. Díky tomu, že je Smartemailing český nástroj, se můžeme těšit kvalitní české podpoře.

Výhodné jsou také statistiky 📊. Můžete díky nim vidět, kdy otevírají zákazníci vaše e-maily. Které části například newsletteru získaly největší pozornost (počet prokliků), nebo třeba to, vůči čemu jsou vaši zákazníci takřka slepí. Sledovat můžete i data z různých webových formulářů.

Co by se naopak dalo zlepšit? 👎

Přestože je Smartemailing velmi povedená služba, stále je prostor, jak ji zlepšit. Například ne každému může vyhovovat editor obrázků a práce s nástrojem při tvorbě šablon e-mailů. Editor je mnohdy lehce chaotický – a rozhodně nelze čekat funkce, jako třeba u grafického editoru. Může se stát, že si na řazení prvků a ovládání budete muset chvíli zvykat. 

Zároveň jsme toho názoru, že by se určitě dala zlepšit i cena. Ta je v porovnání s konkurencí poměrně vysoká.

Vyzkoušejte Smartemailing ještě dnes na 14 dní zdarma

Smartemailing

Plusy a minusy 

+ možnost importu i exportů databáze kontaktů
+ pokročilá segmentace
+ editor pro grafickou úpravu šablon formulářů a e-mailů
+ responzivní zobrazení na různých zařízeních
+ výborná podpora v českém jazyce
+ snadná integrace přes API
+ pokročilá automatizace a chytré kampaně
+ možnost A/B testování
+ SMS kampaně 
+ pokročilé a přehledné statistiky 

– Ve srovnání s konkurencí vyšší cena
– Ne vždy intuitivní editor šablon nebo formulářů

Nejčastější otázky ohledně Smartemailingu

1. Je složité naučit se nástroj používat?

Složité to není, zvládne to bez problému každý. Navíc pokud si nebudete vědět rady, můžete využít nápovědy. Stejně tak Smartemailing nabízí různé kurzy a školení, pro jednotlivce i celé týmy. Stejně jako praktické workshopy. 

2. Jak mohu propojit Smartemailing a další systémy?

Ke každému účtu dostanete API rozhraní s API klíčem, díky kterému můžete snadno připojit ke službě Smartemailing svůj e-shop, CRM systém nebo třeba účetní systém. Pokud si neporadíte, mohou integraci provést odborníci ze Smartemailingu. 

3. Je možnost využít nástroj i jinak než s měsíčním paušálem?

Ano, pokud nepotřebujete používat nástroje Smartemailingu pravidelně, ale stačí vám zasílat e-maily nebo jiné zprávy spíše nárazově jednou za čas, můžete kontaktovat podporu Smartemailingu, kde vám navrhnou individuální podmínky. 

4. Jak se počítá limit zákazníků v databázi?

Limit se skládá pouze z aktivních kontaktů, které mají souhlas se zasíláním marketingových sdělení. Můžete je libovolně vkládat i do více seznamů, vždy se počítá pouze jeden aktivní kontakt.

5. Co když si nebudu vědět rady?

Pokud se stane, že si nebudete umět poradit sami, můžete vždy využít českou podporu. Komunikuje velmi rychle a opravdu se snaží zákazníkům vycházet vstříc a poradit. Kromě toho vám ještě může pomoct nápověda nebo různá školení a návody. Na podporu Smartemailingu se určitě můžete spolehnout. 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.