Reference na služby a produkty

S Dušanem jsem si již prošel několik kampaní. Mohu říci jen jedno. Je to šílenec. 😀 Člověk už by se potřeboval věnovat na chvilku něčemu jinému než kampani, kterou Dušan manažíruje, jenže ono to prostě nejde. On ten vykuk vždycky vymyslí nějakou šílenou soutěž pro partnery, která vám prostě nedá, a vy musíte zabrat. A když ne zrovna soutěž, tak nějakou jinou výzvu, které se prostě nedá odolat. Právě díky tomu má v kampaních které vede, špičkové partnery, kteří se skvěle baví. A i díky tomu jsem v několika kampaních, které řídí mezi TOP 10 partnery. Zkrátka mu neodolám. 😉 Rozhodně bych ho doporučil jako affiliate manažera všem, kteří chtějí vidět pořádné výsledky. Já už mám u svého připravovaného projektu jasno, a doufám, že mi nedá košem.

Filip WybraniecOnline podnikatel - affiliate partner

Chtěl bych tímto veřejně poděkovat mému mentorovi v oblasti online marketingu a hlavně Facebook marketingu. Jeho jméno je Dušan Souček. Díky němu jsem se naučil a pochopil, že když se umí dobře používat všechny funkcionality Facebook reklamy, tak se z toho dá postavit stroj na peníze. Začalo to jeho blogem, pak skvělým Ebookem "Modrý důl", pokračovalo to placenými konzultacemi, aplikováním všech věcí do praxe, a i proto mohl vzniknout celý, velmi úspěšný koncept Chytrý obchodník 2.0, kterým prošlo již 876 obchodníků ze 113 vydanými certifikáty a velmi kladnými referencemi. Ještě jednou velké díky Dušane. Klobouk dolů Tvým znalostem!

David KolářObchodník 2.0

Tato kniha mě inspirovala a díky myšlenkám z knihy jsem získal mnoho nových nápadů a více si uvědomil, že prostě všechno nemusí být tak jak se všude tvrdí. Díky této knize jsem začal mnohem více přemýšlet nad tím jestli se věci nedají dělat i jinak a jak jinak by to šlo udělat. A díky tomu jsem přišel na spoustu nových nápadů, takže pokud si člověk chce rozšířit svůj nadhled a uvědomit si ,mnoho aha momentu, nebaví ho pořád číst jak správně se má všechno dělat a chce si přečíst o tom jak funguje praxe tak je tato kniha přesně pro něj. Prostě ji všem doporučuji 🙂

Václav Posoldawww.pametauceni.cz

Líbí se mi především zdůraznění myšlenky, že na začátku šetřete, kde to jen jde – důležitá věc pro každého začínajícího podnikatele, který má plnou hlavu myšlenek a jakmile začne s realizací, stává se, že finance dochází a tržby ještě nejsou v dostatečné výši, aby tyto vstupní provozní náklady plně pokryly. Sexy a in může být i později nebo třeba vůbec a nikomu to ani vadit nebude. Stačí, když své podnikání dělá kvalitně, s láskou a zákazníci si ho sami najdou. Chovejme se ke svým zákazníkům jako ke svým přátelům a vrátí nám to. Děkuji Dušane za Váš ebook a těším se na další 🙂 P.S. (to na web nedávejte): už vím, proč jsem si Vaše příspěvky oblíbila - jsou trošku "masochistické" na rozdíl od ebooků Vašich kolegů :)).

Lenka Fabešová

Dušane, už před hodinou jsem chtěla jít spát. Ale nešla, nemohla jsem prostě přestat číst. Děkuji moc, tahle Vaše kniha... přišla v pravý čas. Odpověděla mi na spoustu mých otázek, které jsem si kladla poslední týdny. A zároveň se v mé hlavě zrodily další otázky. Otázky, na které si už ale musím odpovědět já sama, odpovědi na ně najdu jen uvnitř sebe. Vaše kniha mi dala naději, sama chci brzo otevřít účetní firmu a stále jsem váhala, měla pocit, že musím být dokonalá, než začnu, že musím dělat všechny ty věci, o kterých se mluví, že musím jít s davem, dělat to jako ostatní, abych uspěla. Ale já nechtěla, sama jsem rebelka a potřebuju jít svou vlastní cestou, být svá. Chci hlavně dělat poctivou účtařinu a dát svým klientům to nejlepší, co jsem schopná jim dát. Chci svým klientům, podnikatelům, dát klid a jistotu, že se o jejich účetnictví a daně postarám a že to udělám tak nejlépe, jak dokážu. Aby oni mohli dělat to své podnikání. Nic víc, nic míň. Vím, že se musím mnoho učit i o podnikání, ale je pro mne důležité zůstat sama sebou. A hlavně ZAČÍT, nesnažit se být dokonalá a mít všechno vyšperkované.... rada napsaná přímo pro mne 🙂

Zdeňka Čechová

Ebook jsem přečetl na jeden zátah. Krom toho, že je čtivě napsaný, má i vskutku několik neotřelých, na sebe navazujících, zápletek. Z množiny AHA momentů bych rád vyzvedl ty zdánlivě banální, které však vnášejí totální zvrat do pravidel marketingu. 1) přestat za každou cenu budovat svůj status "experta", terminus technicus dnes již do značné míry zprofanovaný. Stačí prostě jen dělat svou práci DOBŘE! So easy... 2) zavést institut "ďáblova advokáta" pro své podnikatelské záměry; 3) hodit za hlavu dlouhodobé plánování, a postupovat drobnými kroky, s okamžitou korekcí. Poučení z cizích chyb je k ničemu, v kursu jsou strategie vítězství! Taky neumíte říkat NE? Máte problém..., Lidé jsou soutěživí a rádi přicházejí věcem na kloub! Využijte toho! Korunu tomu však Dušan nasadil, když mne donutil k představě loga mé firmy, vytetované na ruce mého zákazníka, alias fanouška...! 😀 Tak to je výzva Par Excellence!

Jan Markovič

Nedoporučuji kupovat a to hlavně z důvodu poměrně silné zbraně v oblasti email marketingu, kterou by jste tímto získali. Bohužel Dušan dává knížky celkem levně a ještě přidává bonusy zdarma. Lze tedy očekávat, že má konkurence v oblasti email marketingu se raketově zvětší. To i z důvodu, že kniha je čtivá a získané vědomosti lze rychle uplatnit. „Email marketing 10xjinak“ poměrně rychle vysvětlí důležité a základní věci, které v email marketingu dělat. Odkazy v knize Vás dostanou i tam, kde můžete načerpat další vědomosti. „Texty pod lupou“ je další, neméně silná informační zbraň. Dušan prozrazuje zcela otevřeně své taktiky a ještě odhalí co funguje a co méně. Katastrofa! Doporučení: Kupte si raději nějaký dražší kurz, nebo nějakou jinou knihu a zůstaňte v chybách, která dělá většina.

Jan Drahonovsky

Již nějaký ten rok se věnuji "věcem" kolem marketingu, podpory prodeje, produktového řízení a celkového finančního pozadí a fungování prodeje produktů,služeb, komunikace,aj..... Vychází to z mé dlouholeté praxe obchodního zástupce a manažera. Vždy jsem ale vnitřně tíhl spíše k těm věcem okolo marketingu a jak to vlastně všechno funguje nebo by mělo fungovat v pozadí toho "obchodu". Časem jsem zjišťoval, že je potřeba své know-how přetvořit a uzpůsobit pro internet jako takový. Zkoušel jsem, bádal, prodělal i vydělal. Každopádně to vždy stálo to nejcennější: A to je VÁŠ ČAS! Nedělejte stejnou chybu! Dušanův E-book: MODRÝ DŮL Vám nejen ušetří mnoho drahocenného času ale také nejspíš hodně peněz. Dušan se ve svém e-booku Modrý Důl příliš nerozpisuje, jeho rady jsou přímé, účelné a hlavně fungují. Po prvním přečtení jsem byl schopný ihned nastavit reklamu na Facebooku, která byla zisková a fungovala! E-book modrý důl budete chtít číst víc než 1x. Je to prostě Modrý důl, který chcete "dolovat" a bude Vás neustále inspirovat 😉 Díky Dušane!

Jakub Šurman

Buďte pozdraven Dušane. Tak Modrý důl zhltnut a začínám kampaňovat. Vzhledem k mým předchozím pokusům na FB to je výrazný úkrok stranou a těším se jak malé děcko na bonbón, jaké budou padat výsledky. V každém případě jsem u Vás skvěle utratil peníze a je jen na mně zda jsem pochopil 🙂 Nechť Vás síla provází chlape!

Roman Přikryl

Ahoj, Dušane, dobrou chuť u balíků brambůrek a velké díky za ebook. Zase se ti povedl. Je to napsané jednoduše tak, že se nám-pomaleji chápajícím díky tvému vysvětlení taky rozsvítí a pochopíme hodně souvislostí 😀 Čím jednodušší, tím lepší:) Hodně štěstí do další Tvé práce a těším se na další výtvor.

Linda Roslerová

Dobrý den pane Součku! Od koupě e-booku "Od nápadu po fakturu za 3 dny" v listopadu, uběhlo docela dost vody do začátku roku, než jsem jsi jej přečetl. Nemohu říci, že jedním dechem. Na konci první kapitoly jsem začal pociťovat tlak na prsou a doslova na krev jsem přečetl kapitolu druhou. Následující den jsem byl z toho nemocen. V žádném případě se nelekejte, protože vina neleží na Vás. Při četbě jsem totiž narazil na své bloky z mládí. Za to Vám chci poděkovat, neboť jsem je s koučem od pana Kaliny rozlouskl a přeprogramoval. V současné době pracuji na třech odnožích jednoho projektu, dle Vašeho návodu v e-booku a jsem zvědav, která z nich vyhraje. Vaše články, resp. e-booky, hltám a teď hlavně ze všech svých skromných sil podle nich makám. Děkuji za ně!

Zdeněk Balcar

Někdy se některá pravidla vyplatí dodržet, jindy jiná naopak porušit. Základem úspěchu je dokázat odhadnout, kdy a která... Dá se to zkoušet na vlastní kůži, a nebo si ušetřit nervy a cenný čas (i nemalé finanční prostředky). O 42 nejčastějších případech, kdy „může být všechno jinak“, v novém Ebooku píše marketingový stratég Dušan Souček, který vidí v každém problému zajímavou podnikatelskou příležitost. Je dobrodružné hledat a najít podle jeho námětů svoji Sněžku a tam nabídnout svoje pivo. A zanechat tím stopu na srdci svých zákazníků. 🙂

Jolana Fišerová

Pokud vás nebaví číst mnoho zbytečného textu a chcete znát jasné, jednoduché a hlavně účinné rady, tak Ebook E-mail marketing 10X jinak je právě pro vás. Jednou z rad, které Dušan popisuje, se mně povedlo získat během 2 dnů skoro 700 nových kontaktů do databáze. Ceny obou eBooků jsou naprosto „srandovní“ vzhledem k informacím, které se člověk z těchto eBooků může dozvědět. Určitě tento eBook doporučuji všem lidem, kteří se zajímají o e-mail marketing.

Václav Posoldawww.pametauceni.cz