Reference na produkty a služby

Přemýšlíte nad konzultací, nebo nákupem některého mého online produktu? Na této stránce naleznete zkušenosti a reference od našich klientů a zákazníků. Naleznete zde zpětnou vazbu na placené i neplacené produkty.

Reference na individuální služby

Většinou se jedná o konzultace k online marketingu, nebo správu affiliate marketingu. 

S Dušanem jsem konzultoval v minulosti několik projektů. Na některých i přímo spolupracoval. Važím si ho jako člověka i jako podnikatele. Jeho pohled na věc je vždy věcný a nebojí se jít proti proudu. Pokud zvažujete jestli Dušanovi svěřit svůj projekt, řeknu jen toto. Díky jeho doporučením jsme u nás na SocialSprinters vytvořili projekt, který nám už v prvním roce v tržbách vygeneroval přes jeden milion korun.
Tomáš MužíkCEO SocialSprinters
S Dušanem a jeho týmem spolupracujeme již několik let a troufám si tvrdit, že se nám společně daří dělat jedny z největších affiliate online kampaní československého internetu. Dušan se stará o nábor nových affiliate partnerů, o komunikaci s nimi a o jejich motivaci a zapojení, což je pro nás velmi důležité. Kromě toho se svým týmem řeší i veškerou administrativní a technickou agendu týkající se affiliate partnerů a to nám obrovsky šetří čas a energii. Byly doby, kdy jsme od affiliate partnerů měli několik prodejů ročně, což nás stálo více než nám přinášelo. Dnes nás affilate marketing nestojí nic, protože si na sebe vydělá a přináší nám významné procento tržeb. A přesně takhle jsem si to představoval :-)
Martin DvořákCEO Online jazyky
S Dušanem jsem si již prošel několik kampaní. Mohu říci jen jedno. Je to šílenec. :-D Člověk už by se potřeboval věnovat na chvilku něčemu jinému než kampani, kterou Dušan manažíruje, jenže ono to prostě nejde. On ten vykuk vždycky vymyslí nějakou šílenou soutěž pro partnery, která vám prostě nedá, a vy musíte zabrat. A když ne zrovna soutěž, tak nějakou jinou výzvu, které se prostě nedá odolat. Právě díky tomu má v kampaních které vede, špičkové partnery, kteří se skvěle baví. A i díky tomu jsem v několika kampaních, které řídí mezi TOP 10 partnery. Zkrátka mu neodolám. ;) Rozhodně bych ho doporučil jako affiliate manažera všem, kteří chtějí vidět pořádné výsledky. Já už mám u svého připravovaného projektu jasno, a doufám, že mi nedá košem.
Filip WybraniecOnline podnikatel - affiliate partner
Chtěl bych tímto veřejně poděkovat mému mentorovi v oblasti online marketingu a hlavně Facebook marketingu. Jeho jméno je Dušan Souček. Díky němu jsem se naučil a pochopil, že když se umí dobře používat všechny funkcionality Facebook reklamy, tak se z toho dá postavit stroj na peníze. Začalo to jeho blogem, pak skvělým Ebookem "Modrý důl", pokračovalo to placenými konzultacemi, aplikováním všech věcí do praxe, a i proto mohl vzniknout celý, velmi úspěšný koncept Chytrý obchodník 2.0, kterým prošlo již 876 obchodníků ze 113 vydanými certifikáty a velmi kladnými referencemi. Ještě jednou velké díky Dušane. Klobouk dolů Tvým znalostem!
David KolářMastermindklub.cz

Reference na případovou studii: Z nuly na 1.071.799 Kč

Pravdepodobne jedna z najlepších investícii, ktoré som kedy urobil. Najviac ma zaujala detailne premyslená štruktúra celej kampane, kde každý krok nadväzoval a plnil presne to, čo bolo s ohľadom na psychológiu predaja potrebné v danej chvíli. Klobúk dole, ak to tak naozaj chceli urobiť
Peter ČelkoDirect response consultant (online marketing)
Dušanova prezentace ze zákulisí jejich kampaně včetně testů, výsledků a čísel vydá za víc, než většina teoretických kurzů online marketingu dohromady.
Martin KalinaOnline marketér, spoluautor kurzu Znulynasto.cz
Dušana Součka a jeho aktivity v oblasti affiliate dlouhodobě sleduji a již jsem se zúčastnil několika jeho kurzů. Nedávno jsem si koupil přístup do "Případová studie Z nuly na 1 071 799 Kč". Dušan tady odkryl karty úspěšného projektu od přípravy strategie, cenotvorby, statistik i celého marketingu. Je to super výukový materiál a mohu určitě doporučit.
Lubomír Brož
Prípadovku som „skoukla na jeden šup“. Potrebovala som zistiť, ako rozhýbať svoje podnikanie. Kým som dopozerala, zapísala som jednu A4 svojimi poznámkami a s úžasom som zistila, že mám db, mám produkty, len to treba rozpumpovať. Pre mňa kľúčové bolo poznanie, ako v rôznych fázach predpredaja presne nakrokovať emailkampane a objavila som fázy, v ktorých sa moja databáza môže nachádzať. Hm, zaujímavé. Tak idem ešte doklepnúť stratégiu „ dodám viac informácií“.
Monika Gahérováwww.pocitacprezeny.sk

Reference na e-book 10 principů úspěšného podnikání