Případová studie: Jak uvařit milionovou kampaň

☛ Video 41 min., MP3 + prezentace v PDF

Reference na služby a produkty

Přemýšlíte nad konzultací, nebo nákupem některého mého online produktu? Na této stránce naleznete zkušenosti s mými produkty od mých zákazníků. Naleznete zde zpětnou vazbu na placené i neplacené produkty.

Případová studie: Jak uvařit milionovou kampaň

Pořiďte si i vy tuto případovou studii a odhalte reálné postupy, které přinášejí výsledky.

Pravdepodobne jedna z najlepších investícii, ktoré som kedy urobil. Najviac ma zaujala detailne premyslená štruktúra celej kampane, kde každý krok nadväzoval a plnil presne to, čo bolo s ohľadom na psychológiu predaja potrebné v danej chvíli. Klobúk dole, ak to tak naozaj chceli urobiť

Peter ČelkoDirect response consultant (online marketing)

Dušanova prezentace ze zákulisí jejich kampaně včetně testů, výsledků a čísel vydá za víc, než většina teoretických kurzů online marketingu dohromady.

Martin KalinaOnline marketér, spoluautor kurzu Znulynasto.cz

S Dušanem jsem si již prošel několik kampaní. Mohu říci jen jedno. Je to šílenec. 😀 Člověk už by se potřeboval věnovat na chvilku něčemu jinému než kampani, kterou Dušan manažíruje, jenže ono to prostě nejde. On ten vykuk vždycky vymyslí nějakou šílenou soutěž pro partnery, která vám prostě nedá, a vy musíte zabrat. A když ne zrovna soutěž, tak nějakou jinou výzvu, které se prostě nedá odolat. Právě díky tomu má v kampaních které vede, špičkové partnery, kteří se skvěle baví. A i díky tomu jsem v několika kampaních, které řídí mezi TOP 10 partnery. Zkrátka mu neodolám. 😉 Rozhodně bych ho doporučil jako affiliate manažera všem, kteří chtějí vidět pořádné výsledky. Já už mám u svého připravovaného projektu jasno, a doufám, že mi nedá košem.

Filip WybraniecOnline podnikatel - affiliate partner

Chtěl bych tímto veřejně poděkovat mému mentorovi v oblasti online marketingu a hlavně Facebook marketingu. Jeho jméno je Dušan Souček. Díky němu jsem se naučil a pochopil, že když se umí dobře používat všechny funkcionality Facebook reklamy, tak se z toho dá postavit stroj na peníze. Začalo to jeho blogem, pak skvělým Ebookem "Modrý důl", pokračovalo to placenými konzultacemi, aplikováním všech věcí do praxe, a i proto mohl vzniknout celý, velmi úspěšný koncept Chytrý obchodník 2.0, kterým prošlo již 876 obchodníků ze 113 vydanými certifikáty a velmi kladnými referencemi. Ještě jednou velké díky Dušane. Klobouk dolů Tvým znalostem!

David KolářObchodník 2.0