Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč znovu v prodeji.

Přesný postup, jak jsme za 14 dní získali 239 prodejů. Při investici do reklamy 21 497 Kč

SEO je mrtvé, ať žije přirozené SEO

SEO – tři písmenka, která na internetu znamenají vše. Když je máte, tak jste úspěšní. Když jej nemáte, tak nejste.

Aspoň se to říká a lidi tomu věří…

Pak se také říká, že SEO je mrtvé.

A hodně moudře zní „dělejte přirozené SEO – pište pro lidi“.

Na svém blogu SEO neřeším. Páč mě to neba a prostě tady píšu, jak mi zobák narostl… Nehrám si na SEO borca, nebaví mě to… Řeším SEO jen občas, když mám třeba záchvat používání klíčových slov.

A pointa?

SEO mi nefunguje – protože ho nedělám!! No a co… návštěvnost valím přes sociální sítě a e-mail marketing a denně mám na blogu 150 – 200 lidí a tohle číslo pořád roste.

cile

No, dobře… Hned na druhém místě je google a přirozené vyhledávání (to bude asi to přirozené SEO), ale dobře si prostudujte které zdroje návštěvnosti plní cíle (nové kontakty a objednávky) než začnete říkat, že kecám. Nejde mi o velkou návštěvnost, ale o zisk.

Facebook stejně během 1 – 2 let spustí vlastní vyhledávač, google to zabalí a SEO odborníci budou podnikat z pustého ostrova (místo z pláže). Přeháním… vůbec mi nevěřte. 🙂

Do prkýnka dubového, co je to to PŘIROZENÉ SEO?

…vstupujete do knihovny (chcete knížku „Jak se pletou bačkůrky“), nechce se Vám to hledat, tak jdete za knihovnicí a zůstanete na ní přirozeně koukat!!!

🙂

Knihovnice zapojí všechny smysly a moderní aplikace, ale knížku vám nenajde, dokud z Vás nevypadne „Klíčové slovo > „Jak se pletou bačkůrky“

Mimochodem na slovní spojení „Přirozené SEO“ mi google nabídl články z roku 2005 a 2006 – hustý co. (Poznámka do archivu – píše se rok 2015)

Klíčová slova dělají SEO – a vždy budou!

Bez klíčových slov si neškrtnete. SEO nemůže nikdy umřít a přirozené SEO je něco jako „pohádka“ s dobrým koncem. Realita je, že pokud chcete mít přirozenou návštěvnost z vyhledávačů tak musíte dělat SEO – aktivně a hodně. A to něco stojí – PPC na Facebooku mi vychází levněji – tady je na to návod.

Mám totiž ještě jeden projekt, kde to SEO řeším opravdu hodně. Dělám analýzy klíčových slov, používám je v textech, nadpisech, obrázcích, meta popiscích, alt popiscích, dělám linkbuiding, atd… prostě SEO masakr.

A pointa…

SEO funguje skvěle a web vydělává – vítězství.

Jenže on mi vydělává i tenhleten bláznivej blog, na kterém by si nejeden SEO borec smlsnul s ultravěcnými narážkami, co jsem to za ho…

…že jsem si dovolil napsat do nadpisu SEO je mrtvé, ať žije přirozené SEO.

No…

Závěr…

Když budete dělat SEO, tak Vám bude fungovat, když nebudete dělat SEO, tak Vám nebude fungovat. Nemusíte ho dělat, skvěle fungují i jiné zdroje. Pokud ho, ale chcete dělat, tak zapomeňte na pohádku o „přirozeném SEO a psaní článků hlavně pro lidi“ a používejte klíčová slova, zpětné odkazy, atd…

To je překvapení, co?

Přeji hodně SEO štěstí.

No a pro všechny, kteří mají mého sarkastického humoru bez přidané hodnoty už plné zuby, tady mám ten HODNOTNÝ OBSAH.

6 tipů na pořádné SEO

1. Používejte v textech klíčová slova

2. Analyzujte jaká klíčová slova jsou vyhledávaná

3. Používejte klíčová slova v nadpisech

4. Vymazlete úvodní text článků a meta popisek (opět klíčová slova a úderný text)

5. Popisujte obrázky také pomocí klíčových slov

6. Budujte zpětné odkazy.

Další rady a návody (přesné, věcné a od lidí z praxe), můžete nalézt na těchto odkazech:

2. modul v programu WEBZISK > >

6. Nastavujeme měření a cíle, SEO > >

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.