Reklama na Facebooku, aneb jak najít platící zákazníky

Reklama na facebooku, jak najít nové zákazníky

V tomto článku Vám poodhalím, jaké jsou neuvěřitelné možnosti reklamy na Facebooku.

Co kdybych Vám ukázal jak to udělat, aby se Vaše nabídky ukázaly přesně těm lidem, kteří o ně mají zájem. Už byste nebyli jako ten podomní prodejce, který zmateně běhá od jednoho domu k druhému a nabízí své služby. Je jedno v jakém století žijeme – to přirovnání k „podomnímu obchodníkovi“ na některé reklamní strategie sedí i dnes.

Naštěstí existují techniky, které nám umožní navštívit ke koupi naladěné zákazníky z pohodlí vaší kanceláře. A s efektivitou, kterou lze jednoduše napákovat, jim nabídnout Vaše zboží. Pokud Vás taková strategie zajímá, tak tady je na to přesný návod > >

Jaké má možnosti reklama na Facebooku?

Je veřejným tajemstvím, že Facebook svým velkým modrým okem sleduje každý Váš lajk, komentář, a dokonce i pohyb po internetu, když zrovna nejste na facebooku. Díky tomu je možné reklamy na Facebooku zacílit opravdu na velmi relevantní publikum a účinek je pak úplně jiný, než když střílíte do davu a doufáte, že se někdo chytí…

Posuďte sami, tady je ukázka jedné z mých reklam na sběr kontaktů do databáze.

Ukázka reklamy na facebooku Ebook zdarma

 >> náhled v novém okně <<

Takhle tato reklama vypadá v Google Analytics.

>> náhled v novém okně <<

Překlad pro ty, co nemají rádi grafy jako já.

Tato reklama přivedla 170 nových kontaktů do databáze při nákladu 533 Kč. To je cca 3,1 Kč za nový e-mailový kontakt. Zajímavostí je určitě i první řádka v tabulce. To je totiž také zdroj z Facebooku, ale pouze jeho neplacená část (fanpage, sdílení, komentáře, atd), tady to na co u facebooku spoléhá většina. A občas potom tvrdí, že reklama na facebooku nefunguje.

Samozřejmě to jde všechno udělat ještě jinak a lépe.

ukazka-raklamy-na-facebooku

>> náhled v novém okně <<

Toto je ukázka reklamy z nedávno affiliate propagace jedné velké kampaně. Jednoduchý překlad zní „za investovaných 1 Kč se vrátilo 6 Kč“. A taky je ale potřeba říct, že toto je jedna z 20 různých reklam, které jsem spustil, než jsem vymazlil tento báječný poměr náklady x výnosy.

Tyto reklamy, které byly úzce zacílené jenom pomocí toho co si o cílové skupině pamatuje Facebook. Dámy  pánové, to je jen zlomek toho, co se na Facebooku dá všechno dělat za kouzla.

Jaké pokročilé techniky na Facebooku používám?

Zobrazuji reklamu pouze lidem, kteří byli na konkrétních stránkách na internetu. Zajímali se o zboží, ale z nějakého důvodu neudělali objednávku. Pomocí reklamy na FB je vrátím do akce.

Reklamu cílím na lidi, kteří mají podobné vlastnosti, jako mají platící zákazníci. Jak to FB dělá, že mi takové lidi najde netuším, prostě to používám. Jaký to může mít efekt, když svoji nabídku zobrazíte lidem s podobnými vlastnostmi, jako mají lidé, kteří u Vás již utratili peníze, si asi dokážete představit.

Cílení, cílení, cílení!

Ze zkušenosti vím, že je téměř jedno co do reklam na Facebooku napíšete. Když před někoho u koho vážně hrozí, že si koupí Vaši službu, postavíte vaši nabídku, tak už tolik nezáleží na tom, co je na reklamě napsáno. On prostě potřebuje Vaši službu a Vy jste na to kápli.

Jen takové lidi najít…

Maličkost, díky jednoduchým nastavením. Vybírám publika lidí, u kterých můžu předpokládat reálný zájem. A nezobrazuji reklamu lidem, kteří naopak velmi pravděpodobně nekoupí. Na FB je možné reklamu opravdu precizně zacílit. Což z Facebooku dělá velmi levné a efektivní reklamní medium. „zatím“

Kolik lidí čte Vaše e-maily?

Nedávno jsem dělal průzkum u 150 lidí, kteří používají e-mail marketing. V průměr je čtenost e-mailů mezi 20 – 30 %. Co kdybych Vám ukázal možnost jak na Facebooku zobrazit za pár stovek reklamu 60 – 70 % Vaší e-mailové databáze?

Reklama na facebooku je nyní v plenkách, opravdu efektivně ji používá jenom pár podnikatelů. Většina totiž s marketingem na facebooku skončí u vytvoření fanpage, přidávání příspěvků a sem tam zkusí nějaký sponzorovaný příspěvek. Pak ten efekt je přibližně jako na tom druhém obrázku v první řádce. Tedy nemastný, neslaný – žádný.

Co teď?

Můžeme se rovnou domluvit na spolupráci > >

Můžete si pořídit taktickou zbraň na Facebook – eBook: Modrý důl > >

Nebo přidejte svůj komentář pod článek.

🙂

Komentáře