Případová studie

Jak uvařit milionovou kampaň

Pokud máte raději praktické ukázky místo suché teorie mám tu pro vás jednu bombu. Záznam z mé přednášky na Copykiller Festu o strategii milionové kampaně Copykiller.

Ukážu vám přesný postup, jak jsme během 14 dní získali 239 prodejů hlavního kurzu za 1 071 799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč

Ve videu se dozvíte, jaké přesné kroky jsme udělali a proč. Odhalíme klíčové faktory, které vedly k úspěchu, ale i chyby, kterých jsme se dopustili.

Získejte tuto případovou studii na videu ještě dnes

Využijte dnešní nabídku a získejte přístup k této případové studii za zvýhodněnou cenu. Tato akce platí pouze do nedělní půlnoci 22. 4. 2018.

Dnešní nabídka obsahuje:


Profesionální videozáznam
v délce 41 minut

Pracovní sešit ke stažení

Celou prezentaci v PDF


Běžná cena: 500 Kč / 20 EUR

Dnešní cena: 299 Kč / 12 EUR

Obsah případové studie "Jak uvařit milionovou kampaň"

01:40 Zdroje s kterými jdete do kampaně

Na začátku plánování každé kampaně je nejdůležitější si uvědomit jaké máte zdroje (finance, zkušenosti, partneři, data, atd.) s kterými budete tvořit celou prodejní strategii.

10:49 Vaše cílová skupina

Důkladná analýza cílové skupiny z několika úhlů pohledu (vaše sféra vlivu, koupěschopnost, atd.) je klíčová v dobrém zacílení celé komunikace vaší nabídky.

15:04 Produkt

U plánování velké online kampaně si nevystačíte s jedním produktem. Bude jich potřeba více a navíc je budete muset tvořit s důrazem na celkovou marketingovou strategii.

20:57 Strategie milionové kampaně

Na konkrétních příkladech vám ukážu jak pracovat s nezájmem cílové skupiny o váš produkt. Jak poměrně rychle a efektivně získat důvěru a ochotu nakupovat.

35:55 Finální čísla online kampaně Copykiller

Odhalíme vám přesná čísla, včetně všech nákladů na kampaň Copykiller 2017.

38:58 Největší chyby v kampani

Tato přednáška vznikala zhruba půl rok po kampani. Tento dostatečný odstup nám ukázal celou řadu strategických chyb, kterých se můžete vyvarovat.

39:09 Co jsme udělali jinak

Dozvíte se, co tuto kampaň odlišilo od ostatních a jaké faktory přispěly k celkovému výsledku. 

Využijte dnešní nabídku a získejte případovou studii za poloviční cenu.

Běžná cena: 500 Kč / 20 EUR

Dnešní cena: 299 Kč / 12 EUR

Zvýhodněná cena platí pouze do nedělní půlnoci 22. 4. 2018.

Dušanova prezentace ze zákulisí jejich kampaně včetně testů, výsledků a čísel vydá za víc, než většina teoretických kurzů online marketingu dohromady.

Martin Kalina

Online marketér, spoluautor kurzu Znulynasto.cz