Prodáváte online kurzy, semináře a vzdělávací produkty na internetu?

⬇️ Tak vás určitě bude zajímat ⬇️

Strategie jak během pár týdnů získat zisk, který běžně děláte celý rok.

✅ Přesný postup, jak jsme za 14 dní získali 239 prodejů online kurzu za 1 071 799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč

✅ Na reálném příkladu z praxe získáte víc inspirace a konkrétních postupů, než v desítkách jiných teoretických online kurzech.

Případová studie

Z nuly na 1.071.799 Kč

Jenom pro pořádek

(a případnou úsporu vašich peněz)

❌ Toto není další 10 hodinový kurz, kde nakonec nenajdete nic jiného, než teorii nebo ukázku technik, jak vám autor kurzu prodal jeho vlastní kurz.

❌ Toto není ani 150 stránkový e-book plný revolučních technik a objevů šílených vědců o kterých jste nikdy neslyšeli.

❌ Toto rozhodně není obsah plný 💩💩💩 bez zkušeností a výsledků.

✅ Je to vaše zkratka! Především je to reálný pohled do zákulisí marketingových kampaní. Nic jiného, než strategii a praxi online prodeje tady nenajdete.

Jedna zásadní věc

vedla k tržbě 1 071 799 Kč

❌ Neměli jsme velký rozpočet na reklamu.

❌ Neměli jsme tisíce lidí ve skupině na Facebooku.

❌ Neměli jsme velké databáze e-mailových kontaktů.

❌ Neměli jsem ani TOP affiliate partnery

A přesto se nám během pár týdnů podařilo s kampaní na online kurz Copykiller - prodávejte textem udělat tržbu 1.071.799.

Mohla za to jedna zásadní věc! A pivo to není. 😂

Dušan Souček
autor strategie 

Nebudu vás dlouho napínat.

✅ Byla za tím detailně propracovaná marketingová strategie.

Jestli chcete, ukážu vám ji. 👀

Jaké máte možnosti když plánujete marketingovou strategii

Pokud se rozhodnete, že uděláte jednorázovou kampaň a zkusíte vydělat během krátkého období větší obnos peněz, tak máte několik možností.

  1. Můžete si koupit online kurz a v něm se to naučit. Na trhu jsou už dobré kurzy, které vás to za pár tisíc naučí. Jen to bude chvíli trvat a určitě se vám to na poprvé nepovede.
  2. Nebo si můžete někoho najmout a veškerý marketing delegovat. Je to možná cesta. Jen těch lidí, kteří to opravdu umí je málo a jsou pekelně drazí.
  3. A nebo je tu ještě jedna možnost... Nezaručí vám okamžité výsledky (to nakonec nedokáže nikdo jiný, než vy). Je ale nejlevnější a nejefektivnější

Nevím jak vy... Ale já se nejvíc naučil praxí a studováním reálných technik lidí, kteří mají prokazatelné výsledky. Dalo mi to mnohem víc, než mnoho drahých a teoretických kurzů a konzultací dohromady.

Ukážu vám na videu jednu marketingovou strategii

✅ Probereme postupně všechny fáze kampaně. Od zaujetí publika až po prodej.

✅ Ukážu vám techniku, jak jsme dokázali zaujmout významnou část celého trhu.

✅ Jakou psychologii u tvorby ceny jsme použili, abychom zvýšili konverze.

✅ Jaké reklamy a marketingové kanály prodávali nejvíce.

❌ Ale ukážeme si i co se nám nepovedlo.

✅ A co bychom dnes udělali jinak.

Pokud nechcete utrácet další desístky tisíc za revoluční online kurzy, nebo platit předražené experty, tak tahle zkrakta je přesně pro vás.

Učte/inspirujte se sledováním příkladů za praxe. 😉

Obsah případové studie

...pro představu. Ať nekupujete zajíce v pytli. 😉

Zdroje s kterými jdete do kampaně
Finance, velikost databáze, návštěvnost webu jsou často ty největší "překážky". Ukážu vám jak i s málem naplánovat velké věci. Náš rozpočet na reklamu byl pouze 21 497 Kč.

Kupující cílová skupina
O cílovce se toho povídá hodně. A všichni víme, že znalost našeho zákazníka je důležitá. My si ukážeme jak strategicky oslovit tu část svého publika, které je ochotno nakupovat.

Cena a produkt
Lámete si hlavu na správnou cenou svého produkut? Nejlepší cena je ta, kterou jsou zákazníci ochotni zaplatit. A rozhodně neplatí, že to musí být levné. Ukážeme vám jaké jednoduché vizuální a psychologické principy jsme využili při tvorbě ceny.

Strategie milionové kampaně
Ukážeme vám jednoduchou techniku, jak jsme dokázali získat pozornost téměř celého trhu. A také prozradíme jak jsme proměnili "náhodné kolemjdoucí" v platící zákazníky. Toto je nejdůležitější část celé Studie. Provedeme vás krok za krokem celou strategií.

Finální čísla
Statistiky vám většinou odhalí další příležitosti a nedostatiky ve strategii. Prozradíme vám přesná čísla, která jasně říkají, kde se berou objednávky. A kam směřovat pozornost.

Největší chyby
Co s odstupem hodnotím jako největší chyby a kde jsme se připravili o peníze? Vyvarujte se těchto chyb, které vám otevřeně prozradím a popíšu.

Co jsme udělali jinak
Říká se, že když chcete lepší výsledky, tak musíte být lepší. A když chcete nejlepší výsledky, tak musíte udělat něco jinak. 😉 Naše "jinakosti" vám velmi rád ukážu.

Případová studie

Z nuly na 1.071.799 Kč

Přesný postup (pohled do zákulisí), jak jsme během 14 dní získali 239 prodejů hlavního kurzu za 1.071.799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč

✔️ Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč (hodnota 990 Kč)
✔️ Pracovní sešit v PDF ke stažení a vyplnění (hodnota 89 Kč)
✔️ Prezentace v PDF souboru ke stažení (hodnota 89 Kč)
✔️ BONUS: Strategie likvidační nabídky (hodnota 490 Kč)
✔️ BONUS: 3 principy úspěšné strategie (hodnota 490 Kč)

Celkem: 2.168 Kč

Dnes: 490 Kč

Toto není další 10 hodinový kurz, kde nakonec nenajdete nic jiného, než teorii nebu ukázku technik, jak vám autor kurzu prodal jeho vlastní kurz.

Toto není ani 150 stránkový e-book plný revolučních technik a objevů šílených vědců o kterých jste nikdy neslyšeli.

Toto zkrátka není obsah plný 💩💩💩 bez zkušeností a výsledků.

Je to vaše zkratka. Reálný pohled do zákulisí online marketingových kampaní. Nic než strategii a praxi online prodeje tady nenajdete.

Toto je přesně pro vás

Pokud se chcete učit od lidí z praxe. 😉

  • Pokud prodáváte online kurzy, semináře, e-booky, živé kurzy a jiné vzdělávací produkty. Je to nejlepší inspirace, pokud chcete udělat jednorázovou "milionovou" kampaň.
  • Pokud prodáváte online. Je to detailní pohled do kuchyně marketingové strategie. Poznejte klíčové principy, které vedou k úspěchu v online prodeji.
  • Pokud hledáte zkratku a chcete získat Know-how ihned. Je to ideální alternativa, pokud nechcete kupovat za nemalé peníz další online kurz s nejistým přínosem a výsledky.
  • Pokud plánujete marketingovou kampaň. Bude to velmi pravděpodobně jedna z vašich nejlepší a nejefektivnějších investic do vzdělávání.
  • Pokud máte raději příklady z praxe místo teoretických příkladů od lidí, kteří prošli pár kurzy nevalné kvality a hned to začali učit.

👋 Ahoj, já jsem Dušan Souček

Online podnikatel, autor kurzů a marketingových strategií.

Podnikám na internetu už 8 let. A více, či méně jsem se podílel na marketingových strategiích, které vygenerovaly tržbu přes 50 mil. Kč.

Jsem majitel affiliate sítě AffilBest a v oblasti prodeje online vzdělávacích produktů se pohybuji od samotného začátku na českém trhu v roce 2012.

Zažil jsem toho už opravdu hodně. Ale to není podstatné. 😉

Začínal jsem možná podobně jako vy. S nulovými předpoklady a nulovými znalostmi o marketingu a online prodeji.

Vše jsem se učil za pochodu a okamžitě testoval v praxi. A postupně jsem objevil několik základních technik, které se vždy ve většině strategií opakují.

Bude mi ctí vám tyto techniky ukázat v praxi na jedné mé strategii, kterou jsem detailně z mapoval v této případové studii. 

Bonus #1

Video: Strategie likvidační nabídky

Databáze e-mailových kontaktů je pro vaše podnikání klíčová. Kdo ji má ten vydělává peníze.

Jak ji ale budovat, když reklama je drahá a navíc se neustále zdražuje?

Možným řešením je strategie likvidační nabídky.

V tomto bonusu vám ukážu jednoduchou techniku, pomocí které jsme vybudovali desetitisícové databáze v několika různých projektech.

✅ Je to strategie, díky které nás kontakt stál mnohem méně, než kdybychom nepoužili likvidační nabídku.

Je to způsob jak získávat kontakty a objednávky najednou.

Bonus #2

Video: 3 principy úspěšné strategie

Důvod proč vám možná některé marketingové strategie nefunují je jednoduchý.

I když se inspirujete strategií, která očividně funguje, tak vám to nemusí přinášete stejné výsledky.

Důvod je jednoduchý. Nedodržení základních principů a psychologie prodeje.

Jakákoli funkční strategie bude fungovat, pokud se budete řídit základními principy online prodeje a psychologie nákupního cyklu.

✅ Uvidíte, že to není žádná věda. Jenom stačí si při návrhu strategie pár věcí ohlídat.

Jsou to 3 nejdůležitější principy marketingových strategií.

Získej dnes pohled do zákulisí online kampaní

Případová studie

Z nuly na 1.071.799 Kč

Přesný postup (pohled do zákulisí), jak jsme během 14 dní získali 239 prodejů hlavního kurzu za 1.071.799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč

✔️ Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč (hodnota 990 Kč)
✔️ Pracovní sešit v PDF ke stažení a vyplnění (hodnota 89 Kč)
✔️ Prezentace v PDF souboru ke stažení (hodnota 89 Kč)
✔️ BONUS: Strategie likvidační nabídky (hodnota 490 Kč)
✔️ BONUS: 3 principy úspěšné strategie (hodnota 490 Kč)

Celkem: 2.168 Kč

Dnes: 490 Kč

Máte na výběr

  • Konzultace s marketingovými experty, kteří jsou schopni vytvořit komplexní strategii začnínají na 2.000 Kč a většinou jsou měsíce dopředu vytížení.
  • Vytvoření strategie na míru se Vás může stát i několik desítek tisíc.
  • Online kurzy, kde se to "možná" naučíte se pohybují kolem od 5 - 10 tisíc.
  • V této případové studii, za cenu jednoho "lepšího" oběda, možná najdete víc inspirace, než si teď dokážete představit.
Dušanova prezentace ze zákulisí jejich kampaně včetně testů, výsledků a čísel vydá za víc, než většina teoretických kurzů online marketingu dohromady.
Martin KalinaOnline marketér, spoluautor kurzu Znulynasto.cz
Pravdepodobne jedna z najlepších investícii, ktoré som kedy urobil. Najviac ma zaujala detailne premyslená štruktúra celej kampane, kde každý krok nadväzoval a plnil presne to, čo bolo s ohľadom na psychológiu predaja potrebné v danej chvíli. Klobúk dole, ak to tak naozaj chceli urobiť
Peter ČelkoDirect response consultant (online marketing)

Nejčastější otázky a odpovědi

Pro koho je to vohodné?
Případová studie inspiruje každého, kdo prodává online produkty (kurzy, e-booky, semináře, webináře.

V čem je to jiné než ostatní kurzy?
Není to kurz, je to případová studie. Kompletní pohled do zákulisí reálné marketingové kampaně s 249 prodeji a tržbou 1.071.799 Kč.

Kdy obdržím přístupy?
Vše je připravené včetně bonusů a okamžitě po zaplacení si můžete uvařit kafe ☕️ a prostudovat si celou případovou studii.

Co když neprodávám online vzdělávací produkty?
Je to detailní pohled do marketingové strategie, která se určitě dá napasovat i na spoustu jiných produktů.

Principy strategie, psychologie prodeje a marketingových technik jsou všude podobné.

Nejsem stratég a marketing mi moc nejde
Tím spíš byste si měli tuto studii koupit. Možná vás to inspiruje natolik, že už nebudete muset nad marketingem tolik přemýšlet.

Na jak dlouho získám přístupy?
Přístupy k případové studii získáte na 1 rok od zakoupení a zaplacení objednávky.

Poskytujete garanci vrácení peněz?
Je mi líto ale ne! A věřím, že těch pár stovek bude mít pro vás několikanásobně větší hodnotu.

Je možné platit převodem?
Není. U tohoto produktu umožňujeme pouze platbu kartou, nebo zrychleným bankovním převodem.

Případová studie

Z nuly na 1.071.799 Kč

Přesný postup (pohled do zákulisí), jak jsme během 14 dní získali 239 prodejů hlavního kurzu za 1.071.799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč

✔️ Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč (hodnota 990 Kč)
✔️ Pracovní sešit v PDF ke stažení a vyplnění (hodnota 89 Kč)
✔️ Prezentace v PDF souboru ke stažení (hodnota 89 Kč)
✔️ BONUS: Strategie likvidační nabídky (hodnota 490 Kč)
✔️ BONUS: 3 principy úspěšné strategie (hodnota 490 Kč)

Celkem: 2.168 Kč

Dnes: 490 Kč

Tuhle případovku jsem nikdy moc aktivně neprodával a už dávno jsem ji chtěl vyřadit z prodeje. Ale reakce lidí, kteří si video zakoupili mě jednoduše přesvědčili, že to dělat nemám. Věřím, že i vám tento pohled do zákulisí mých strategií přinese hodně inspirace.

Dušan Souček
online stratég a autor případové studie