Případová studie

Jak uvařit milionovou kampaň

Pokud máte raději praktické ukázky místo suché teorie mám tu pro vás jednu bombu. Pohled do zákulisí mé marketingové kuchyně.

Ukážu vám přesný postup, jak jsme během 14 dní získali 239 prodejů za 1 071 799 Kč. To vše při investici do reklamy 21 497 Kč.

Ve videu se dozvíte, jaké přesné kroky jsme udělali a proč. Odhalíme klíčové faktory, které vedly k úspěchu, ale i chyby, kterých jsme se dopustili.

Dušanova prezentace ze zákulisí jejich kampaně včetně testů, výsledků a čísel vydá za víc, než většina teoretických kurzů online marketingu dohromady.

Martin KalinaOnline marketér, spoluautor kurzu Znulynasto.cz

Pusťte si tuto případovou studii na videu ještě dnes

Dnešní nabídka obsahuje:


Profesionální videozáznam
v délce 41 minut

Pracovní sešit ke stažení

Celou prezentaci v PDF


Běžná cena: 499 Kč / 20 EUR

Dnešní cena: 299 Kč / 12 EUR

(cena je včetně DPH 21 %)

Akční nabídka vyprší přesně dnes

16. 12. 2018 v 24:00

o půlnoci.

Obsah případové studie

01:40 Zdroje s kterými jdete do kampaně

Možná vás překvapí, co vše se dá v kampani využít a jaké zdroje máte k dispozici. Jejich efektivní a strategické využití od začátku je pro úspěch klíčové.

10:49 Vaše cílová skupina

Ukážu vám jak precizní zacílení online kampaně nakonec přivedlo mnohem více platících zákazníků i mimo plánovanou cílovou skupinu.

15:04 Produkt

V kampani jsme různě kombinovali celkem 6 produktů a magnetů. Ukážeme si, jak jsme s nimi strategicky pracovali.

20:57 Strategie milionové kampaně

Na konkrétních příkladech vám ukážu jak pracovat s nezájmem cílové skupiny o váš produkt. Jak poměrně rychle a efektivně získat důvěru a ochotu nakupovat.

35:55 Finální čísla online kampaně Copykiller

Odhalíme vám přesná čísla, včetně všech nákladů na kampaň Copykiller 2017.

38:58 Největší chyby v kampani

Tato přednáška vznikala zhruba půl rok po kampani. Tento dostatečný odstup nám ukázal celou řadu strategických chyb, kterých se můžete vyvarovat.

39:09 Co jsme udělali jinak

Dozvíte se, co tuto kampaň odlišilo od ostatních a jaké faktory přispěly k celkovému výsledku. 

V členské sekci s videem navíc naleznete:

Pracovní sešit ke stažení

Celou prezentaci v PDF

Objednávka případové studie

Běžná cena: 499 Kč / 20 EUR

Dnešní cena: 299 Kč / 12 EUR

(cena je včetně DPH 21 %)

0 lidí již objednalo tuto případovou studii.

Akční nabídka vyprší přesně dnes

16. 12. 2018 v 24:00

o půlnoci.

* Po objednání a uhrazení vám okamžitě přijdou přístupové údaje do členské sekce, kde si můžete přehrát případovou studii. Vše bezpečně funguje i na mobilu. 

Pravdepodobne jedna z najlepších investícii, ktoré som kedy urobil. Najviac ma zaujala detailne premyslená štruktúra celej kampane, kde každý krok nadväzoval a plnil presne to, čo bolo s ohľadom na psychológiu predaja potrebné v danej chvíli. Klobúk dole, ak to tak naozaj chceli urobiť

Peter ČelkoDirect response consultant (online marketing)