Můj příběh (krátká verze - efektivní)

V podnikání jsem si prošel různé cestičky. Podnikal jsem ve výrobě, dělal obchod face to face, zažil jsem nával infopodnikání, e-shopování, i zlatou horečku v affilu infoproduktů. Podnikal jsem sám i s malým týmem spolupracovníků. Možná právě díky tak širokému záběru se dnes dokážu podívat na podnikatelský projekt ze všech možných úhlů a často velmi kritickým, ale zároveň velmi reálným pohledem najít nejefektivnější možné řešení.

Můj první online projekt (e-shop s vlastním nábytkem) zkrachoval. Tehdy se psal rok 2012 a já byl na všechno sám. Musel jsem sám dělat marketing, psát články, domlouvat dodavatele, balit výrobky, a ze začátku i vlastnoručně vyrábět. Tato zkušenost mi ale otevřela nové příležitosti.

Naučil jsem se základy online podnikání, zjistil jsem co je to copywriting, UX, SEO, blog, naučil jsem se pořádat webináře, dělat reklamy na Facebooku, psát marketingové e-maily, prodávat e-booky a online kurzy, pákovat věci pomocí affiliate, tvořit stránky, které prodávají, a hromadu dalších věcí z online marketingu. Jestli je něco, co mě opravdu baví a v čem jsem dobrej, tak je to právě umění podívat se na věc ze všech úhlů a vymyslet smysluplnou strategii za téměř každé situace.

Nyní si lidé mě a můj tým najímají, abychom jim pomohli se strategií, online marketingem nebo znásobili jejich podnikání pomocí affiliate marketingu. A to je přesně to, co potřebujete vědět. Dál už číst nemusíte, tady je moje nabídka a tady se můžete podívat jak mi to všechno jde.

PS: Klienti o mě říkají, že se s tím moc nes... a jdu rovnou k věci. Tak moc dlouho neváhejte, nebudeme tu věčně. Ale pokud chcete nejdříve něco ze zákulisí a pikantní detaily, tak prosím, čtěte dále...

Příběhy prý prodávají…

Neznám moc silnějších příběhů, než potvrzení o přijaté platbě. Proto, často až fanaticky, tlačím projekty k prvním objednávkám. Neznám lepší způsob jak zjistit, jestli bude podnikatelský záměr fungovat, než ho vrhnout na trh - nedodělaný, nekompletní, se špatným marketingem - a nechat cílové zákazníky, ať Vám řeknou, zda je to pecka na trhu, nebo propadák!

Takto se zrodily všechny e-booky, které jsem kdy prodával. Byl to šílený a zběsilý vstup na pole online marketingu. Nakonec jsem v roce 2015 vydal postupně 4 e-booky a na začátku roku 2016 jsem natočil kurz o principech jejich prodeje. To položilo základ, na kterém nyní stavíme mnohem větší projekty. Tehdy se říkalo, že Dušan prodává dřív než napíše první řádku. V podobném stylu se pak narodily i mé další, největší projekty. Páni Reklam i La Furniture. Jen affiliate síť Affilbest buduji víc strategičtěji.

Příběhy inspirují…

Miluji inspiraci a vzdělávání. Mám doma několik kilogramů kvalitní podnikatelské literatury a pár giga slušné online podívané (online kurzů). Ale ať dělám co dělám, v žádné knížce jsem milion nenašel a nové objednávky jsem na nejrůznějších seminářích, webinářích a kurzech také nevykoukal. Výsledek vždy přinesla až práce - překvapivě.

Než jsem se stal samozvaným Pánem Reklam, Online Baronem a šílencem od notebooku, tak jsem se hodně dlouho živil rukama a vyráběl nábytek. Jako mladý nezkušený ucho jsem se nechal namotat do finančního poradenství a zkusil zbohatnout hubou. Také jsem chvíli dělal, co jsem vystudoval, a své první manažerské zkušenosti jsem sbíral vedením designového studia. Všechny tyhle životní etapy mi ukázali, že pokud se ti nedaří tak, jak chceš, tak je tu jenom něco, co ještě nevíš.

Příběhy musí být úspěšné…

Proč by mělo všechno vyjít a napsat velkolepý inspirující příběh. Proč nepřiznat, že prodeje e-booků jsem počítal na jednotky, jako finanční poradce jsem se neuživil, na první placenou provizi v affilu jsem čekal několik měsíců. Než jsem vybudoval první mikro tým, tak jsem i vlastními chybami protočil 30 lidí. Nedaří se mi tak, jak bych chtěl. Proč by všechno mělo mít šťastný konec? Business není pohádka!

Nikdy se nevzdávejte! V roce 2016 mým počítačem prošlo 28 956 affiliate konverzí, které dohromady vygenerovaly tržbu přes 4 miliony. Prodeje e-booků počítáme na stovky. Mám skvělý tým lidí, který se podílí na projektech, jenž denně generují objednávky na nejrůznějších frontách (od fyzických produktů až po kurzy pro maminky). Ale něco se nezměnilo! Pořád mi to nestačí...

Příběhy nikdy nekončí…

Když mi ukážete nějaký byznys plán, tak se dřív nebo později stejně zeptám “a jak vyděláme 10x víc?”. Pokud to neudělám, tak je něco špatně a zřejmě ten plán za moc nestojí. Mějme ty nejšílenější plány, ale stůjme nohama na zemi a dělejme každý den aspoň jeden malý krůček dopředu. To je nejjistější cesta za úspěchem, který nakonec přijde jakoby přes noc.

S La Furniture míříme vysoko a jeden z nejbližších milníků je vlastní showroom. Páni Reklam pomaličku přerůstají Beer business brand a AffilBest je přirozeně další krok na cestě affiliate podnikáním. Jestli o něco nestojím, tak je to pocit, že jsme promarnili příležitost. Že jsme neudělali všechno, co jsme mohli. Nedává mi smysl dělat cokoli jiného, než jenom to nejlepší, co dokážeme. Dává mi smysl mířit na hvězdy a třeba omylem sestřelit měsíc.