O mně

  • Pomáhám podnikatelům s marketingem a prodejem online vzdělávacích produktů. Jsem autorem odborných vzdělávacích produktů a vedu VIP mentoring
  • Spravuji jeden z největších affiliate programů v oblasti online vzdělávní a ukazuju začínajícím affiliate partnerům jak vydělávat na internetu pomocí affiliate marketingu.
  • Jsem podnikatel s notebookem a obrovsky si vážím příležitostí, který nám tento svět online podnikání. Za svůj život jsem si vyzkoušel i jiné "tradičnější" způsoby podnikání.

Podnikám online od roku 2013. Ale kapitalistické myšlení se ve mě objevilo už na základní škole. Vyráběl jsem nábytek pro panenky a o hodinách češtiny jsem ho prodával spolužačkám.

Doopravdy jsem ale začal podnikate jako živnostník, který vyráběl nábytek na zakázku. Makal jsem téměř nonstop - od 6:00 do půlnoci, pomalu bez víkendů a jakékoli dovolené. Rád na tu dobu vzpomínám, protože mě naučila vážit si práce a vydělaných peněz. Také jsem ale pochopil, že práce od rána do večera není dobrá pro žitovat a začal jsem hledat jiné možnosti. 

První kroky do onlinu vedli přes e-shop s nábytkem. Navrhl jsem nábytek, našel výrobce, nechal vyrobit krabice, napsal návody k použítí a pak si to nikdo nekupoval. Neuměl jsem prodávat!

O online marketingu mě nejvíc naučila několika měsíční kariéra "úspěšného" finančního poradce. Tehdy jsem pochopil, že mnohem víc záleží na správné komunikaci, než na nejmodernějších nástrojích a technikách online marketingu.

V roce 2013 jsem objevil svět online vzdělávní a affiliate. Tehdy jsem se rozhodl, že teď to nevzdám. Myšlenka podnikání odkudkoli a vydělávání peněz na internetu prodejem vzdělávacích produktů a affiliate mě absolutně nadchla. 

Pohybuji se v tomto oboru od samotného začátku. Viděl jsem desítky úspěšných i neúspěšných kampaní. Zažil jsem zklamání lidí, kteří si koupili vzdělávací produkty, ale také mi ty roky v tomto oboru umožňují vidět z nadhledu výsledky lidí, kteří díky online vzdělávacím produktům doslova změnili život. 

Sám jsem navrhoval, vytvářel a více či méně se účastnil kampaní, které vygenerovaly přes 50 milionů v tržbách. 

Klienti s kterými spolupracuji často nejvíce oceňují strategický nadhled, ale i smysl pro jemné detaily. 

Začal jsem v roce 2013

Měl jsem za sebou neúspěch s e-shopem s nábytkem. Možná právě proto mě oslovila myšlenka infopodnikání a prodeje online vzdělávacích produktů. A jako každý dobrý infopodnikatel jsem tam napsal “byl jsem neúspěšný, ale teď díky internetu jsem úspěšný”. A tento rok jsem neprodal nic!

2014

Doménu jsem si ale koupil až v roce 2014! Zaregistroval jsem si doménu www.dusansoucek.cz.  Jsem hodně vidět v nejrůznějších internetových diskuzích. Začínám prodávat první e-booky. Pravda, víc o tom mluvím, než prodávám. Z této doby mám také první rekord v prodejích. Celých 8 prodejů za měsíc a neuvěřitelná tržba 2.500 Kč.

V roce 2015

Dostává se ke mě příležitost podílet se na vývoji aplikací pro online marketing. Stávám se projektovým manažerem Digitálního obchodníka. Pomáhám s marketingem Kurzů pro radost a dál pokračuju s prodejem vlastních e-booků.

2016

Končím s manažerováním Digitálního obchodníka a naplno rozjíždím práci pro nejrůznější klienty. Ti přicházejí sami i díky tomu, že jsem vidět jako úspěšný affiliate partner u nejrůznějších affiliate kampaní na online kurzy. Tady začínám spravovat první affiliate programy. Dál prokračuji s prodejem e-booků a na začátku roku natočím první online kurz na Vímvíc.cz o prodeji e-booků. 

V tomto roce se také spouští projekty Páni Reklam a Online Baron. V průběhu roku to celé zaštítí malá agentura Páni Reklam. Máme malou agenturu na online marketing. Začíná to nabírat zajímavý směr. Tento rok také spravuji první pořádnou kampaň - affiliate. A konečně vyděláváme statisíce na amazonu. Tenhle rok je první, kdy vyděláváme trošku větší peníze a online podnikání začíná dávat smysl.

V roce 2017

Na začátku roku odlétám poprvé do Thajska. Je to takový první splněný sen. Nebylo to v plánu, byl to spontánní nápad, vydělal mi na to prodej e-booků. Po 4 letech už mám databázi, jméno a jedna rychlá akce mi vydělala na první Thajsko. Tento rok se naplno věnuju správě affiliate programů. A vzniká projekt Copykiller. První kampaň, pak konference. 

A vedle toho si ještě střihnu managování affiliate podpory největší kampaně Easy Lingo. Do boje tady vedu cca 400 partnerů z kterých si nakonec 100 přijde na peníze a dohromady si odnesou za měsíc práce cca 2.500.000 Kč. Přestávám taky rozvíjet svoji vlastní značku.

2018

Na začátku roku si dáváme další Thajsko. Ukončuju některé předchozí spolupráce a naplno se věnuji už jenom vlastním projektům. Další a slabší Easy Lingo, nevětší kampaň při prodeji online kurzů. Jsem nejvyhledávanější affiliate manažer v oblasti e-learningu v čechách. Pokračuje projekt Copykiller, kde přidáváme několik nových kurzů a pořádáme VIP workshopy. Moje vlastní značka se dostává do pozadí. Tento rok spíše stojí na úspěších z minulého roku. Nerozvíjíme žádné nové zásadní projekty.

2019

Tento rok vzniká affliate projekt AffilBest - affiliate síť v oblasti e-learningu. Pokračujeme v projektech Copykiller a Easy Lingo - správa affilu. Na AffilBest sázím všechnu svoji energii. Nakonec se ukáže, že to nebyl dobrý tah. Kromě toho spravujeme affiliate podporu Milionové výzvy. 

2020

Na začátku roku vzniká Affiliate Výzva, což je můj dlouholetý sen. V průběhu roku dáváme hlavní fokus na AffilBest, ale padne zásadní rozhodnutí. Rozjet znovu svoji značku Dušan Souček, která poslední roky téměř zmizela. Na podzim tak vzniká první testovací projekt Kontaktomat. Což je víc test, než produkt. 

Také jsem se pustil do psaní pravidelných měsíčních deníků. 

Deník

Týden za týdnem, měsíc za měsícem, rok za rokem. Od začátku roku 2020 si úspěchy a neúspěchy z podnikání i osobního života shrnu v krátkém měsíčním reportu.

2021

Plány jsou jasné. Nemáme žádný zásadní milník. Pokračovat v rozjedtu vlastní značky, na začátku roku rozjíždím YouTube a další sítě se začnou připojovat. Mám nápady a plány na několik nových online kurzů, které chci držet v maximální praktičnosti a “nutit” lidi věci dělat.

Podnikám online od roku 2013. Ale kapitalistické myšlení se ve mě objevilo už na základní škole. Vyráběl jsem nábytek pro panenky a o hodinách češtiny jsem ho prodával spolužačkám.

  • Vystudoval jsem obchodní akademii a vyšší odbronou školu navrhování interiérů.
  • Mám vášeň pro byznys a prodej ale také cit pro detail a design. 

Podnikat jsem ale začal jako výrobce nábytku a živil se rukama. Rád na tu dobu vzpomínám, protože mě naučila vážit si práce a vydělaných peněz. Taky jsem ale pochopil, že makat do rána do večer není dobrý pro život.

Tehdy jsem makal téměř nonstop! Od 6:00 do půlnoci a potom znova a znova a znova. Tehdy jsem pochopil, že makat do rána do večer není dobrý pro život. Díky tomu ale vím, jak "těžké" je vydělat 100 000 Kč rukama.

A možná právě proto si tak moc vážím příležitosti jakou nám nabízí internet.

-------------------

Než jsem ale propadl online podnikání, tak jsem podobně jako spousta jiných mladých “úspěšných” mužů vyzkoušel kariéru “úspěšného” finančního poradce. Byla to škola! Největší a nejlepší jakou jsem kdy mohl dostat.

Bude to znít neuvěřitelně, ale tehdy jsem se naučil dělat online marketing!

Celý online marketing (PPC, SEO, webináře, e-maily, atd.) prodá vaše služby a produkty pouze pokud zvolíte správnou komunikaci. Správnou komunikaci na správné lidi a ve správnou chvíli.

---------------

První kroky do onlinu vedli přes e-shop s vlastním nábytkem. Vymyslel jsem si nábytek, našel výrobce, nechal vyrobit krabice na zboží, napsal návody k použítí a pak si to nikdo nekupoval. A pak jsem to neuměl prodat!

Zajímavý to začalo být v roce 2013, kdy jsem objevil svět online vzdělávání a přiležitosti, kterou nám nabízí. 

Tehdy jsem se rozhodl, že to nevzdám!

Pohybuji se v tomto oboru od samotného začátku. Viděl jsem desítky úspěšných i neúspěšných kampaní. Zažil jsem zklamání lidí, kteří si koupili vzdělávací produkty, ale také mi ty roky v tomto oboru umožňují vidět z nadhledu výsledky lidí, kteří díky online vzdělávacím produktům doslova změnili život. 

Sám jsem navrhoval, vytvářel a více či méně se účastnil kampaní, které vygenerovaly přes 50 milionů v tržbách. 

Klienti s kterými spolupracuji často nejvíce oceňují strategický nadhled, ale i smysl pro jemné detaily.