MAPA ONLINE MARKETINGU

Autor: Dušan Souček

Dozvíte se, jaké nástroje online marketingu používat, abyste z náhodných kolemjdoucích udělali platící zákazníky

  • Pochopíte, kdy prodávat a kdy vzdělávat.
  • Poznáte, proč, jak a kdy používat jednotlivé marketingové techniky (PPC, video, SEO atd.).
  • 28 stránek se spoustou příkladů a ukázek.

Abyste mohli poskládat funkční marketingovou strategii, musíte především znát vlastnosti a přínosy jednotlivých dílků online marketingu.

Bez toho bude jakékoli vaše marketingové snažení, jako když vaříte večeři a nevíte, k čemu jsou dobré brambory, co to je maso a k čemu se používá sůl nebo pepř. Pak z toho klidně může vzniknout nechutná a především nefunkční hostina, kterou naservírujete svým hostům a řeknete – až to sníte, tak si kupte můj produkt.

Dobrou chuť!