Podnikáte a budujete databázi?

➡️ Jak by vaše online podnikání vypadalo, kdybyste tento rok získali do databáze o 50 % více kontaktů? Bez zvýšení rozpočtu na reklamy.

❌ Vaše databáze roste velmi pomalu.

❌ Máte skvělý magnet na kontakty, ale lidi si ho nestahují.

❌ Reklamy na sběr kontaktů jsou velmi drahé a moc nefungují.

✅ Do zahájení prodeje zbývá:

Nejjednodušší způsob jak zvednout tržby a zisky vašeho podnikání je 

navýšit počet kontaktů v databázi

✅ Vaše stránka na sběr kontaktů je nejdůležitější z celého webu!

Kvalitní stránka na sběr kontaktů by měla mít konverzi minimálně 30 - 40 %. 
(to znamená, že ze 100 návštěvníků, vám minimálně 30 zanechá e-mail)

❌ Cokoli co je pod tuto hodnotu nevyužívá svůj potenciál naplno.

V našich projektech často dosahujeme konverzních poměrů kolem 60 %. 

Zkuste si představit jaký by to mělo dopad na vaše podnikání, kdyby vaše stránky na sběr kontků sbíraly letos o 30 - 50 % kontaktů více? 

✅ Do vaší databáze by se registrovalo 30 - 50 % víc lidí.
❌ Bez zvýšení investice do reklamy.

Zvedly by se vám i celkové tržby? 

Velmi pravděpodobně ano. 😉

Za 6 let online podnikání jsem dal dohromady

10 technik vysoce efektivních stránek na sběr kontaktů

Princip CPJ (co, proč, jak) 
Absolutní základ, který rozhoduje jestli návštěvník zůstane, nebo během 3 vteřin zavře stránku. Jak textem dosáhnout konverze i když nejste copywriter a nemáte talent na psaní textů. 

Technika žárovky
Grafická technika, jak docílit, aby návštěvníci udělali, co potřebujete. Dozvíte jaké barevné ladění stránky má vliv na celkový výkon. A jak neodradit návštěvníka od zadání e-mailu špatným nastavením barev. 

Konverzní řez
Jak na efektivní rozložení stránky, aby návštěvník okamžitě věděl, co má udělat. A grafické i textové fígle jak vést oko a kurzor návštěvníka k vytouženému cíli (zadání kontaktu do formuláře).

Ukázaná platí! 
Jak odstranit největší slabinu všech stránek na sběr kontaktů. Příklady jak by měla vypadat správná vizualizace magnetu. Ukázka z aplikací, kde si snadno vytvoříte 3D náhled bez grafického talentu i zkušeností.

Tramvajový efekt (šalino pruba)
Ukážeme si jak nezahodit 50 % návštěvnosti. Víc jak polovina návštěvníků přijde na vaši stránku v situaci, kdy nemají čas a jsou jenom na mobilu (třeba v tramvaji). Víte jak správně optimalizovat stránku pro mobily?

✅ Tato technika dokáže při správném a dotaženém nasazení zvýšit konverzi o desítky procent.

Pozn: Kolegové z okrajových částí Prahy tomu můžou říkat “šalino pruba”.

Technika A/B testů
Hodně poradců vám řekně ať si vše otestujete. Víte ale jak správně a efektivně testovat? Ukázky a příklady našich testů. Jednoduchá technika, jak správně testovat vaši stránku a odhalit skryté nedostatky a příležitosti.

Sociální schválení
Neuvěřitelně mocná technika, díky které během 5 minut dokážete nasadit nejmocnější element sociálního schválení (potvrzení zájmu od ostatních lidi), který zaručeně zvedne zájem o váš magnet zdarma.

🔥Tato "zbraň" funguje jako oheň. Dobrý sluha, ale zlý pán. Ukážeme si výsledky A/B testů, kde nám tato technika zvedla konverzi o 10 % a kde naopak snížila.

Technika detektiv
Ukážeme si jednoduché nástroje, jak zjistit chování návštěvníků na stránce. Jak odhalit další mezery na vaší stránce na sběr kontaktů. Tipy na několik aplikací zdarma, které vám umožní vidět stránku očima návštěvníka.

DOI technika
Double opt-in proces (dvojité potvrzení kontaktu) sice poskytuje jistotu splnění všech GDPR nařízení, ale také dokáže zlikvidovat téměř 50 % kontaktů, které zadají e-mail ale nepotvrdí v následném mailu. Ukážu vám textové i grafické fígle, které tento nepříjemní fakt výrazně snižují.

✅ Tohle naše tajemství má obrovskou cenu a dlouho jsem je sdílel jenom s našimi VIP klienty a na mastermindech s kolegy. Hodně úspěšných podnikatelů to zkopírovalo.

Konvezní MIX 
Další série drobných fíglů a triků. Jak vytunit tlačítko, jak naodradit GDPR textem, jak získat efektivně i offline návštěvnost, jak na lepší výkon z reklamy, jak vymazlit popup okno a další triky na co největší konverzi.

Kdybyste každou technikou zvýšili výkon své stránky na sběr kontaktů o 10 %. Dohromady to může být 100 %. To je dvakrát větší výkon. Jaký to bude mít vliv na vaše podnikání?

Stvořen pro jediný cíl. Zvýšit konverzi vašich stránek. 📶

KONTAKTOMAT vás bude bavit

❌ Nečekejte kurz, kde se dozvíte, že máte mít výrazný tlačítka, 3D náhled magnetu, počítadlo stažení (aby to vypadalo, že je zájem) a hlavně úderný nadpis.

Tohle už všichni dávno víme. V kurzu projdeme základy, ale půjdme opravdu do hloubky.

✅ Půjdeme po zvýšení konverze jak reportéři Blesku po nočních fotografiích. 

✅ Kurz je vhodný pro začátečníky i pokročilý

✅ Techniky nebudu ukazovat na svých stránkách. Všechny principy, techniky a hlavně návrhy na zlepšení, uvidíte na svých vlastních stránkách. 😉

✅ Každý princip/technika je jedna samostatná videolekce plná příkladů z reálných registračních stránek. 

✅ Každé video by klidně mohlo mít cenovku půlhodinové konzultace v hodnotě 1.000 Kč. Hodnota kurzu by se tak vyšplhala na 10.000 Kč. 

✅ Kontaktomat ale stojí férových 1.970 Kč / 39 EUR.

Pro všechny, kteří mi poslali svoji stránku na sběr kontaktů jsem právě dnes otevřel neveřejný předprodej.

Neveřejný předprodej KONTAKTOMATU

✅ Celý kurz bude k dispozici na konci listopadu 2020. Dnes jej můžete získat ve zvýhodněném předprodeji.

✔️ 10 technik vysoce efektivních stránek na sběr kontaktů
✔️ Bonus 1: 5 zásad jak otextovat stránku na sběr kontaktů 490 Kč
✔️ Bonus 2: Výslekdy 20 e-mailových A/B testů

Cena: 1.970 Kč / 79 EUR

✅ Do zahájení prodeje zbývá:

👋 Ahoj, já jsem Dušan Souček

Online podnikatel, autor kurzů a marketingových strategií.

Podnikám na internetu už 8 let. A úplně ve všech projektech používáme stránky na sběr kontaktů. 

Jsou to už statisíce kontaktů, které prošly registračními stránkami, které jsem sám tvořil nebo které jsem konzultoval.

Otestovali jsme toho už opravdu hodně. 😉

Sám jsem ale začínal možná podobně jako vy. S nulovými předpoklady a nulovými znalostmi o marketingu a online prodeji. 

A velmi, velmi omezeným rozpočtem. Možná právě proto jsem byl vždy doslova posedlý maximální vítěžností registračních stránek. 

Za každou korunu, kteru jsem investoval do reklamy na sběr kontaktů chci dostat maximum zpět. To se za ty roky nezměnilo.

❌ Nemít efektivní registrační stránky si jednoduše nemůžu dovolit.

Proto jsem za ty léta objevil a neustále objevuji spoustu zlepšováků konverzního poměru stránek na sběr kontaktů. 

Bude mi ctí vám je všechny ukázat.

Nezáleží na tom v jaké oblasti a jakou formou sbíráte kontakty. Téměř vždy, a na jakékoli registrační stránce, objevím příležitost, jak sběr kontaktů vylepšit.

Jsem si jistý, že za své peníze se dozvíte spoustu zajímavých informací.

V čem je KONTAKTOMAT jiný? 

❌ Mám plné zuby kurzů, kde vás autor kurzu učí techniky jak vydělávat víc peněz. A ukazaje to jenom na příkladech svých vlastních kurzů.

Jsem přesvědčený, že mnohem efektivnější je vše ukázat na vašich příkladech. Na různorodosti, která se pohybuje na internetu.

✅ Všechny techniky, které vám budu ukazovat budu vysvětlovat a prezentovat na vašich reálných příkladech. Díky tomu si všech 10 technik zažijete mnohem víc, než kdybych vám to ukazoval na jenom svých příkladech.

Pro koho to je? 

Pro všechny podnikatele, kteří poctivě budují svoji databázi a potřebují více kontaktů. Je jim jasné, že nejsnadnější cestka k větší tržbě vede přes větší databázi (efektivnější sběr kontaktů).

Kontaktomat vám pomůže pokud sbíráte kontakty pomocí:

e-booků zdarma
PDF dokumentů
checklistů
manuálů
dotazníků
trialů
webinářů
ukázek z placených prukuků
videí zdarma
průvodců
přihlášení k newslettru
kurzů zdarma
e-mailový kurzů
audio nahrávek
reportů
konzultací zdarma
kvízů
a spousty dalších magnetů

Důvod č. 1 proč si lidi neregistrují do vaší databáze je slabá stránka na sběr kontaktů. V kurzu najdete spoustu technik, které vám vylepší konverzní poměr a vy tak budete sbírat více kontaktů za stejnou investici do reklamy.

✅ Celý kurz bude k dispozici na konci listopadu 2020. Dnes jej můžete získat ve zvýhodněném předprodeji.

✔️ 10 technik vysoce efektivních stránek na sběr kontaktů
✔️ Bonus 1: Jak na texty na stránce pro sběr kontaktů
✔️ Bonus 2: Výslekdy 20 e-mailových A/B testů

Cena: 1.970 Kč / 79 EUR

✅ Do zahájení prodeje zbývá:

Nejčastější otázky a odpovědi

Pro koho je to vhodné?
Pro všechny podnikatele, kteří dělají e-mail marketing. Budují databázi a sbírají kontatky pomocí stránek na sběr kontaktů (squeeze a landing page).

V čem je to jiné než ostatní kurzy?
Není to teoretický kurz. Ani vám nebudu ukazovat pouze své stránky. Ve většině případů uvidíte techniku vysvětlenou a popsanou na příkladech reálných stránek. 

Kdy obdržím přístupy?
Poslední týden v listopadu vám přijdou přístupy do uzavřené členské sekce, kde najdete všechny videolekce a bonusy.

Je možné platit převodem?
Není. Umožňujeme pouze platbu kartou.

Na jak dlouho získám přístupy?
Přístupy k celému kurzu získáte na 1 rok. Všechny své kurzy nově prodávám s ročním přístupem. 

Jak to přesně bude probíhat?
Poslední týden v listopadu dostanete přístupy do celé členské sekce, kde najdete všechny videa a bonusy. Budete tak moct sledovat videa jak vám bude vyhovovat a kdykoli se k nim vracet.

Funguje to jenom na MioWebu?
Ne. Techniky, které budu v kurzu ukazovat jsou funkční a dají se napasovat na jakýkoli web. Sám mám několik webů mimo MioWeb, kde efektivně sbírám kontakty.

Poskytujete garanci vrácení peněz?
Samozřejmě. Chápu vaše obavy. Možná se neznáme moc dobře. Garance vrácení peněz je 14 dní od dne, kdy vám pošlu přístupy do celého kurzu.

Co když neprodávám online vzdělávací produkty?
To vůbec nevadí. Databázi by měl budovat každý podnikatel. E-mail marketing je nejvýnosnější marketingový kanál. Pokud chcete prodávat online, tak byste měli investovat do efektivního sběru kontaktů.

Zvyšte výkon vaší stránky na sběr kontaktů

Naroste vaše databáze a zvýšíte i počet objednávek. 

✅ Celý kurz bude k dispozici na konci listopadu 2020. Dnes jej můžete získat ve zvýhodněném předprodeji.

✔️ 10 technik vysoce efektivních stránek na sběr kontaktů
✔️ Bonus 1: Jak na texty na stránce pro sběr kontaktů
✔️ Bonus 2: Výslekdy 20 e-mailových A/B testů

Cena: 1.970 Kč / 79 EUR

✅ Do zahájení prodeje zbývá: