Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč znovu v prodeji.

Přesný postup, jak jsme za 14 dní získali 239 prodejů. Při investici do reklamy 21 497 Kč

Jde mi vo prachy!!!

Jde mi vo prachy!!!

No fakt… nestydím se za to.

Nakonec, komu ne… Jen se to bojíme přiznat!

 

Když rozjíždím nový projekt (tento rok to byly hodně eBooky ale i affilate weby) tak se vždy snažím, aby to co nejrychleji začalo generovat první peníze. Nejde o samotný zisk a kupování nových auťáků (teda trošku taky), ale jde i trošku o něco jiného.

K jádru věci se dostaneme až za chvíli.

Nejdřív trochu příběhů…

.

Příběh první

Ebooky (další kokot co si myslí, že bude prodávat eBooky)

Infopodnikání, v mém případě ebookopodnikání má u nás něco jako „špatnou pověst“. No a co… 🙂

Úplně všechny ebooky jsem začal psát až po tom, co jsem prodal prvních pár kousků v předprodeji. Když jsem počítal první peníze, tak nebyla často hotová ani osnova. Mnozí platící zákazníci by mohli vyprávět, jak čekali… a čekali… a čekali…

Ebooky jsou pro mě jeden velký experiment. Říkali mi, že to nefunguje. To nefungování mi za rok 2015 vydělalo 100 tis. Pro někoho je to určitě málo, pro někoho je to jak nic! Já si myslím, že mít o takové „nic“ víc není úplně blbý. Ani jeden eBook není hotový tak jak bych chtěl. A ani jeden nevznikl z dlouhých příprav.

.

Příběh druhý

E-shop (milionový sen každého 263. občana ČR)

V ČR je nejhustější koncentrace eshopů na m2. Hodně lidí doufá, že jejich eshop udělá díru do světa. Většinou je z toho díra do něčeho úplně jiného. Třeba do finančního rozpočtu. 🙂

Měl jsem to hodně podobně – byly to začátky v online marketingu. Tenkrát mě napadlo udělat akci na slevovém portálu. Prodal jsem 60 kusů nábytku během týdne (tedy to samé co jsem neprodal za celý rok) a až potom jsem začal řešit samotnou výrobu. Bylo to velmi zajímavé.

Kromě tržby samotné a pěkného zisku to mělo ještě jeden efekt. Brzy se k němu dostanu.

.

Příběh třetí

Affiliate (taky pěkná partička hledačů pokladů)

Dvousmyslný odstavec s kritikou a vtipným textem si nechám na jiný článek. Teď mě zrovna nic nenapadá. 🙂

Tohle je už opravdu na pováženou. Jeden z mých blogů dodnes nemá přeloženou šablonu do češtiny a chybí mu spousta dalších „důležitých“ věcí. No, řekněte sami. Jak se vám líbí ten web? Takový obyčejný, že. Nic moc grafika, kvalita textů taky žádný zázrak a o přínosu eBooku raději pomlčím – to znamená, že si ho nemáte stáhnout. Obyčejná free wordpress šablona – žádná pecka z Ameriky.

Berte mě s nadhledem, ale já opravdu nechci mít krásný a dokonalý web. Mám trošku jiné cíle. Očividně, ani konverzím tyto „nedostatky“ moc nevadí.

Už se skoro dostáváme k pointě příběhů a Happy Endu celého článku. Šikovní již určitě tuší, kam mířím…

Ale budu vás ještě chvíli napínat, jak to celé dopadne.

🙂

.

Znáte jednu z posledních scén z filmu Piráti ze Silicon Valey?

Steve Jobs po tom co zjistil, že mu Microsoft ukradl nápad s „windows“, který před tím on sám ukradl Xeroxu, říká Billovi „Stejně jsme lepší, máme kreativnější nápady, jsme dál než vy“. Víte co odpověděl Bill? „Steve, ty to nechápeš… Na tom nezáleží!“.

.

Víte co mají všechny příběhy společného?

Ano, je to přímo posedlost snahou o co nejrychlejší monetizaci projektu. Na kreativitě, dokonalosti, co nejvíce vymazlených stránkách, textech, e-mailech, nebo facebook příspěvcích opravdu NEZÁLEŽÍ! Nedokonalost nesmí bránit v cestě.

Ale nejde o samotné vydělání peněz. První zaplacené objednávky, nebo proplacené konverze totiž znamenají mnohem víc. Znamená to, že projekt je zdravý a lidé jsou ochotni přijmout tuto nabídku a zaplatit za ni peníze. A toto zjištění je dámy a pánové mocné afrodiziakum.

Víte, jaký je rozdíl mezi tím, prodat něco 10 lidem a 1000 lidem? Žádný, je to jen trochu marketingu, trochu času a velké odhodlání. 😉

A víte jaký je rozdíl mezi 0 prodejů a 1 prodejem. Obrovský! To vám poví každý, kdo zažil tu euforii, když mu přišly první peníze za jeho nový projekt (za prodaný eBook, za první prodej v eshopu, nebo první proplacenou konverzi).

Už chápete, proč nikdy nečekám na dokonalost a raději prostě rovnou prodávám?

.

Víte…

Zdlouhavé plánování a myšlenkové mapy velikosti fotbalového hřiště, které občas vidím na fotkách s hrdými autory, ve mně vyvolávají všelijaké pocity.

Ale také nejsem šílenec, který se do věcí vrhá bez plánu. Vše co rozjíždím, mám většinou důkladně zvážený. Každý nápad podrobím drsné kritice a důkladně zvážím všechna rizika. Vždy mě zajímá jaký je reálný zájem o službu či zboží. Pokud ho tam vidím, tak většinou neváhám.

Pokud tedy věc (nápad, projekt, ebook, eshop, affiliate program, atd.) vyhodnotím jako dobrý nápad, který má potenciál (někdy to trvá 5 minut, někdy měsíc) tak se na to vrhnu a nečekám na dokonalost. Tady už přemýšlení a obavy z rizik nemají co dělat. Tady se nečeká, tady se tvoří. Já tvořím tak, že prodávám už 1. den.

A věřte, že se tvoří úplně jinak, když máte již nějaké ty objednávky zaplacené a peníze jsou na stole. 😉

.

Raději věcné a konkrétní kroky, než Dušanovy kecy?

No jistě, to jsem si mohl myslet. Zase to vyhraje návod „jak na to“. 🙂

Já miluji konkrétní příklady a reálné příběhy. Tady je případová studie jednoho webu, který měl k dokonalosti také sakra daleko. Byl postavený za 24 hodin a za 5 dní vydělal 105 000 Kč.

Držím vám palce, ať se i vaše projekty co nejrychleji dostanou do zajímavých černých čísel.

DS

PS: Víte, jak taky může tento šílený tah na kasu, dopadnout?

Často dělám různé akce a experimenty. Jednou se mi stalo, že na děkovné stránce (po vyplnění objednávky) jsem měl stále ke stažení bonus, který jsem už dávno prodával samostatně.

Jindy se mi zase stalo, že e-mail, který chodí po zaplacení objednávky a je v něm odkaz na stažení eBooku mířil na stažení úplně jiného eBooku než si zákazníci objednali a zaplatili. Ano, nakonec dostali ebooky dva. 🙂

V obou případech jsem na to přišel až potom…

Ale teď mě již vypněte a běžte se podívat na případovou studii webu, který vydělal za 5 dní 105 000 Kč.

Je to jeden z nejlepších programů, které jsem kdy o online podnikání potkal.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.