20 ingrediencí z kterých se vaří online prodejní strategie

Stačí udělat web a zákazníci se jenom poženou. Napíšu článek a každý si ho hned přečte. Pošlu jeden e-mail a jednoduše vydělám. Přidám příspěvek na Facebook a všichni z toho budou úplně vedle. Zapnu PPC, SEO a vysype se na mě balík peněz. Napíšu ebook a budu si užívat jeho prodej, i když nebudu u počítače… Wau… No, ještě před pár lety jsem tomu všemu opravdu...

Facebook Marketing

8 + 10 tipů na Facebook marketing bez rozpočtu na reklamu

Levná řešení jsou super, ale ještě lepší jsou ty, která jsou zdarma! Pokud jde o Facebook marketing, tak to platí dvojnásob. Vím moc dobře, jak je na začátku každého podnikání hluboko do kapsy, ale prostě marketing musíme dělat za každé situace. Tady je 8 marketingových tipů, jeden tip „co nedělat“ a několik drobných, modrých fofr tipů, které jsou efektivní a přitom...

Affiliate marketing

Válečná strategie, aneb Affiliate marketing velkých infokampaní

Hele, budeme mít „kampaň“. Podpoříte nás? No jasně, pošleme mailing… Také Vám připadá, že nám ten „info“ affiliate marketing postrádá kreativního podnikatelského ducha a je to jenom svět těch „velkých hráčů“. Tedy pardon, lidí, kteří vlastní „velké“ databáze. Pozoruji, že se to trošku mění. „Velcí hráči“ začínají být vybíraví a začínají se objevovat nová jména. Ale filozofování...

Jde mi vo prachy!!!

Jde mi vo prachy!!! No fakt… nestydím se za to. Nakonec, komu ne… Jen se to bojíme přiznat!   Když rozjíždím nový projekt (tento rok to byly hodně eBooky ale i affilate weby) tak se vždy snažím, aby to co nejrychleji začalo generovat první peníze. Nejde o samotný zisk a kupování nových auťáků (teda trošku taky), ale jde i trošku...

Seo je mrtvé, ať žije přirozené seo

SEO je mrtvé, ať žije přirozené SEO

SEO – tři písmenka, která na internetu znamenají vše. Když je máte, tak jste úspěšní. Když jej nemáte, tak nejste. Aspoň se to říká a lidi tomu věří… Pak se také říká, že SEO je mrtvé. A hodně moudře zní „dělejte přirozené SEO – pište pro lidi“. Na svém blogu SEO neřeším. Páč mě to neba a prostě...

Prodávejte těm, kteří chtějí kupovat! (reklamy na Facebooku)

Zkuste si představit fanoušky Donalda Trumpa. Teď nemyslím fanoušky na Facebooku, ale lidi, kteří ho žerou. Sledují jeho videa, čtou jeho knížky, sledují jeho aktivity na Facebooku. Co myslíte, poběží si koupit jeho novou knihu, kterou Donald napíše? A teď si představte, že máte eshop s knihami a v nabídce máte novou knížku od Donalda Trumpa. Co byste dali za to, kdyby...

Prodává více Facebook nebo e-mail? Aktualizace 2017

Efekt e-mail marketingu klesá… Dnes jsou v kurzu sociální sítě a sdílení. Diskuze, které se někdy vedou nad tím, zda je lepší dělat e-mail marketing nebo Facebook marketing mi občas připomínají diskuzi, jestli byla dřív slepice nebo vajíčko. Tento článek původně neměl ani vzniknout, protože to je jasný jak facka. Prodává vždy to co uděláte dobře! Bohužel...

Návody na úspěch

4 návody na úspěch, které prodají cokoli, kdykoli a kdekoli…

Mám takový sen… Jednou z internetu zmizí všechny návody na úspěch a budeme se inspirovat jenom skutečnými příběhy. Už dlouho tvrdím, že univerzální návody nefungují a úspěch je mozaika, která se skládá, předělává, rozebírá a znova skládá. Bude to asi ještě dlouho trvat, než pochopíme, že úspěch ze dne na den trvá deset a více let. Ale ten boj za to stojí! Člověk...

Paretovo pravidlo v podnikání kvantita dělá kvalitu

Kvantita dělá kvalitu? Paretovo pravidlo v podnikání

Určitě mi dáte všichni za pravdu, že je lepší jeden pořádný zářez, než 10 menších… Kvalita je vždy lepší než kvantita. Platí to ale i v online marketingu a vůbec celkově v podnikání? Paretovo pravidlo je neúprosné. 80 % zisku bude vždy dělat pouze 20 % vašich aktivit. Ale jak k čertu poznat těch 20 % činností, které přinesou zisk? A co...

Tajné triky na email marketing odhaleny

Tajné triky na email marketing odhaleny

S tajnými triky, nejen v email marketingu, je to těžké. Těšíme se na ně jak na Ježíška, a čekáme, že nám odhalí tajemství, které konečně zajistí vytoužený úspěch (růst databáze, zvýšený open rate, více prodejů, atd). Vždy když vidíme někde „tajný trik“, tak všeho necháme a utíkáme jej poznat… Takový dobrý tajný trik je, napsat do předmětu nebo nadpisu „tajný trik“....