3/3 Strategie online prodeje – prodejní strategie

Poslední ze série článků o online prodeji. Teprve když máte vybudované základní publikum, kterému budete prodávat a zvládáte komunikaci vašeho produktu, tak můžete začít uvažovat nad marketingovou strategií. Dřív to nemá smysl, protože jakákoli strategie by ztroskotala na těchto hlavních stavebních kamenech. 1/3 Budujeme publikum 2/3 Komunikujeme produkt See Think Do Care Zapojení této strategie...

prodávejte

Nepředpokládejte, prodávejte!

To musí vyjít, ptal jsem se rodičů, babičky, kamarádů. Všichni mi na můj „podnikatelský záměr“ řekli, že je to skvělý nápad a že mě čeká růžová budoucnost. Udělal jsem si průzkum trhu a dokonce jsem i objevil, že zákazníci by o moje služby měli zájem. Místo těchto zaručeně kvalitních „průzkumů trhu“ a motivačních řečí je 1000x...

Čísla a fakta milionové kampaně Copykiller

Věřte, nebo nevěřte, ale za kampaní na online kurz Copykiller – prodávejte textem stojí moře času, stovky hodin práce a několik litrů dobré kávy a poctivého alkoholu. Neinspirovali jsme se v zahraničí ani neokopírovali ověřené návody na úspěch ani zaručené rady od expertů na všechno. Šli jsme vlastní cestou a celou kampaň jsme si od začátku...

Marketing a reklama v podnikání

Mít dobrou službu nebo zboží a atraktivní ceny ještě nestačí. Dokonce ani tehdy, když jste jediní na trhu nebo jste nejlevnější. Když o Vás nikdo neví, nemůžete nic prodat! Každý úspěšný podnikatel si dobře uvědomuje, že  marketing a reklama hraje v podnikání důležitou roli. Kdybych měl posledních 5 dolarů, tak 3 dám do reklamy – Sir...

Zaručený tip na úspěch v podnikání

Roky se plahočíte za úspěchem v podnikání, který se Vám stále vzdaluje. Vídáte úspěšné kolegy, spolužáky, kamarády. Skoro každý se má lépe než Vy. Připomíná vám to něco? Když jsem psal jeden ze svých ebooků, pár hodin jsem seděl a přemýšlel nad atraktivním úvodním textem. Co napsat, něco sexy… . -% – * . :...

2/3 Strategie online prodeje – komunikujeme produkt

Komunikace je základ každého obchodu. V online podnikání se občas zapomíná, že všechny ty facebooky, reklamy, blogy, prodejní stránky jenom „suplují“ živou prezentaci vaší nabídky. Na druhé straně monitoru je živý člověk, který chce slyšet (číst na webu) to samé, jako když svůj báječný produkt představujete kamarádovi u piva. Nebo třeba obchodnímu partnerovi na schůzce....

1/3 Strategie online prodeje – budujeme publikum

Základním prvkem každé úspěšné strategie online prodeje je mít pořádné publikum, kterému budeme prodávat. Existuje hodně způsobů a možností, jak takovou „sféru vlivu“ budovat. V tomto článku si projdeme 5 velmi efektivních možností tvorby vlastního publika. Když totiž nemáte komu prodávat, tak jakákoli strategie online prodeje bude tak nějak bez paliva. Proto musíte nejdřív začít...

Nejlepší Facebook reklamy, co mají společné?

Nejlepší Facebook reklamy, co mají společné?

Za ty roky, co podnikám online jsem toho ohledně Facebook reklamy hodně objevil. Rozhodně za sebou nemám hvězdnou kariéru v agentuře, kde bych se na cizích rozpočtech naučil dělat reklamy jako bůh. Moje cesta byla mnohem precnější, v reklamách jsem zvažoval každou stokorunu a možná právě proto se mi nakonec podařilo dělat reklamy, které opravdu...

Lucie vs. Dušan (souboj o větší konverzi stránek)

Toto je příběh, jak se z vytvoření jednoduché landing page stane válka, kde spolu zápasí barvičky, tlačítečka, písmenka a hlavně tak nějak originalita s nudnou ověřenou jistotou! A tak jsme udělali A/B test a tady máte první výsledky v přímém přenosu.  Bylo to asi takhle nějak: Zkrátka jsme se pořád nemohli dohodnout jak ta landing...

TOP 12 nejlepších článků 2014 – 2016

Tenhle blog, tedy vlastní web, jsem pořádně spustil začátkem roku 2014. Jestli dobře počítám, tak to jsou to už více jak 3 roky, kdy to tady celé exituje. Narodilo se tady několik e-booků a stovky článků. Hodně z nich je už v dávno v digitálním koši a propadlišti online obsahu. Pravidelně promazávám a aktualizuji. Tady...