prodávejte

Nepředpokládejte, prodávejte!

To musí vyjít, ptal jsem se rodičů, babičky, kamarádů. Všichni mi na můj „podnikatelský záměr“ řekli, že je to skvělý nápad a že mě čeká růžová budoucnost. Udělal jsem si průzkum trhu a dokonce jsem i objevil, že zákazníci by o moje služby měli zájem. Místo těchto zaručeně kvalitních „průzkumů trhu“ a motivačních řečí je 1000x...

Čísla a fakta milionové kampaně Copykiller

Věřte, nebo nevěřte, ale za kampaní na online kurz Copykiller – prodávejte textem stojí moře času, stovky hodin práce a několik litrů dobré kávy a poctivého alkoholu. Neinspirovali jsme se v zahraničí ani neokopírovali ověřené návody na úspěch ani zaručené rady od expertů na všechno. Šli jsme vlastní cestou a celou kampaň jsme si od začátku...

Marketing a reklama v podnikání

Mít dobrou službu nebo zboží a atraktivní ceny ještě nestačí. Dokonce ani tehdy, když jste jediní na trhu nebo jste nejlevnější. Když o Vás nikdo neví, nemůžete nic prodat! Každý úspěšný podnikatel si dobře uvědomuje, že  marketing a reklama hraje v podnikání důležitou roli. Kdybych měl posledních 5 dolarů, tak 3 dám do reklamy – Sir...

Zaručený tip na úspěch v podnikání

Roky se plahočíte za úspěchem v podnikání, který se Vám stále vzdaluje. Vídáte úspěšné kolegy, spolužáky, kamarády. Skoro každý se má lépe než Vy. Připomíná vám to něco? Když jsem psal jeden ze svých ebooků, pár hodin jsem seděl a přemýšlel nad atraktivním úvodním textem. Co napsat, něco sexy… . -% – * . :...

komunikace

2/3 Strategie online prodeje – komunikujeme produkt

Druhý modul je zaměřený na způsob komunikace vaší nabídky. Nestačí mít dobrý produkt. Musíte jej šikovně nabídnout vaší cílové skupině. Zvolit správné argumenty, oslovit motivy a počítat s emocemi, které každý dobrý obchod doprovázejí. Budeme odpovídat hlavně na otázky CO a PROČ. Vaši službu nebo zboží si prohlédneme z různých úhlů pohledu. Tentokrát kromě tipů...

strategie online prodeje

1/3 Strategie online prodeje – budujeme publikum

Základním prvkem každé úspěšné strategie online prodeje je mít pořádné publikum, kterému budeme prodávat. Existuje hodně způsobů a možností, jak takovou „sféru vlivu“ budovat. V tomto článku si projdeme 5 velmi efektivních možností tvorby vlastního publika. Když totiž nemáte komu prodávat, tak jakákoli strategie online prodeje bude tak nějak bez paliva. Proto musíte nejdřív začít...

Nejlepší Facebook reklamy, co mají společné?

Nejlepší Facebook reklamy, co mají společné?

Za ty roky, co podnikám online jsem toho ohledně Facebook reklamy hodně objevil. Rozhodně za sebou nemám hvězdnou kariéru v agentuře, kde bych se na cizích rozpočtech naučil dělat reklamy jako bůh. Moje cesta byla mnohem precnější, v reklamách jsem zvažoval každou stokorunu a možná právě proto se mi nakonec podařilo dělat reklamy, které opravdu...

Lucie vs. Dušan (souboj o větší konverzi stránek)

Toto je příběh, jak se z vytvoření jednoduché landing page stane válka, kde spolu zápasí barvičky, tlačítečka, písmenka a hlavně tak nějak originalita s nudnou ověřenou jistotou! A tak jsme udělali A/B test a tady máte první výsledky v přímém přenosu.  Bylo to asi takhle nějak: Zkrátka jsme se pořád nemohli dohodnout jak ta landing...

TOP 12 nejlepších článků 2014 – 2016

Tenhle blog, tedy vlastní web, jsem pořádně spustil začátkem roku 2014. Jestli dobře počítám, tak to jsou to už více jak 3 roky, kdy to tady celé exituje. Narodilo se tady několik e-booků a stovky článků. Hodně z nich je už v dávno v digitálním koši a propadlišti online obsahu. Pravidelně promazávám a aktualizuji. Tady...

Divoký rok 2016

Díval jsem se na moje plány pro rok 2016. Jsou úplně jiné oproti realitě. Bylo to kruté, rychlé, šílené, divoké, fenomenální, epochální, pyramidózní… Byl to zkrátka hodně hustej rok. Ale… byl to možná taky nejhorší rok! Měl jsem přednášet na čtyřech živých akcích. Byly z toho jenom dvě, ostatní se nepovedlo prodat. Zabrzdil jsem totálně...