Případová studie Z nuly na 1.071.799 Kč znovu v prodeji.

Přesný postup, jak jsme za 14 dní získali 239 prodejů. Při investici do reklamy 21 497 Kč

7 zásad úspěšné reklamy na Facebooku [recenze pdf]

Také už jste někde slyšeli, že reklama na Facebooku je  klíčová pro úspěšný marketing na internetu? A jde vám hlava kolem z nejrůznějších návodů na Facebook reklamu, které chrlí celý jeden exper za druhý.

Do svých projektů investuji měsíčně desetitisíce do Facebook reklamy a tak efektivita a návratnost pro nás hraje klíčovou roli. Proto i vyhledáváme nejrůznější vzdělávací zdroje o reklamně na Facebooku. Zrovna teď mám právě před sebou e-book do majitele reklamní agentury Digiforce Matěje Ulvra, v kterém mě zaujalo několik věcí. Pojďme se společně podívat, co se mi líbilo, ale i co se mi nelíbilo. 😉

Stáhnout e-book zdarma >>

0 % omáček a motivačních tlachů

Jde se rovnou na věc. Žádné motivační bláboly o tom, jak je reklama na Facebooku důležitá atd. Matěj v e-booku stručně, ale velmi věcně popisuje 7 základních zásad.

  • Facebook pixel
  • Volba vhodného účelu
  • Úspěšné cílení
  • Umístění reklamy
  • Nastavení rozpočtu
  • Efektivní testování
  • Funkční strategie

Věděli jste jaká jsou specifika volby vhodného účelu v Česku a na Slovensku? A že můžete při nastavování umístění reklamy udělat více škody, než užitku. Často také lidé řeší, jaký je ideální rozpočet pro dosažení nejlepších možných výsledků reklamní kampaně. Snad mě nezastřelí, když uvedu krátkou citaci z e-booku:

“Pokud je vaší konverzí získaný kontakt v databázi a získání kontaktu vás stojí v průměru 30 Kč. Ideálních výsledků můžete dosáhnotu při denním rozpočtu 300 Kč na jednu reklamní sestavu.”

E-book nejde do hloubky. Spíše popisuje obecně známé zásady, ale přesto jsem tam objevil několik zajímavých informací. Součástí e-booku je také odkaz na online workshop, kde Matěj detailně rozebírá strategie, které mu na Facebooku fungují a které generuji jeho klientům nové objednávky.

Reklama na Facebooku

Stáhnout e-book zdarma >>

Matěj není infopodnikatel, který prodává kurzy a pak v nich učí jak prodávat kurzy. 😉 Je to profík, který měl na starost také kampaně u společností jako EXIM Tours a.s., nebo ITS BILLA. Nyní vede marketingovou agenturu DIGIFORCE a o své zkušenosti se dělí v online kurzu o Facebook reklamě – Bluforce® premium.

Prohlédnout obsah kurzu >>

Co se mi nelíbilo?

Je vidět, že Matěj má Facebook reklamu v paži! Je jenom škoda, že do svého e-booku zdarma nedal víc informací – působí na první pohled trochu krátce. Ale když vezmu do úvahy, že neobsahuje žádné motivační kecy a srdcerivné příběhy, tak je tam vlastně mnohem víc obsahu, než ve spoustě jiných e-boocích o reklamě.

Určitě stojí za to se na e-book mrknout. Přečtení vám zabere jenom pár minut a kdo chce víc, tak může pokračovat na online workshop, který je také zdarma a odkaz najdete uvnitř e-booku.

Stáhnout e-book zdarma >>

7 zásad úspěšné reklamy na Facebooku [recenze pdf]

Také už jste někde slyšeli, že reklama na Facebooku je  klíčová pro úspěšný marketing na internetu? A jde vám hlava kolem z nejrůznějších návodů na Facebook reklamu, které chrlí celý jeden exper za druhý.

URL: https://www.dusansoucek.cz/7-zasad-uspesne-reklamy-na-facebooku-recenze/

Editor's Rating:
10
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.