3/3 Strategie online prodeje – prodejní strategie

Poslední ze série článků o online prodeji. Teprve když máte vybudované základní publikum, kterému budete prodávat a zvládáte komunikaci vašeho produktu, tak můžete začít uvažovat nad marketingovou strategií. Dřív to nemá smysl, protože jakákoli strategie by ztroskotala na těchto hlavních stavebních kamenech.

See Think Do Care

Zapojení této strategie udělá z vašeho obsahu (články, videa, webináře atd.) mnohem efektivnější nástroj na budování důvěry a oslovování správných motivů cílové skupiny. Ale především vás naučí komunikovat prodej na správné lidi ve správnou chvíli. Je to strategie, jak přeměnit lidi, kteří vůbec netuší, že by vaši službu měli využívat, v nadšené zákazníky, kteří si postupně koupí všechny vaše produkty.

Likvidační nabídka

Co je víc? 1 000 fanoušků a kontaktů v databázi, nebo 100 platících zákazníků? Likvidační nabídka je strategie, jak získat davy platících zákazníků, kteří si od vás potom kupují další produkty a služby. A třeba i zdarma, díky správnému nastavení evergreenové reklamy.

Časově omezená nabídka

Většinu reklamních sdělení vesele ignorujeme. Řekněte ale lidem, že dnes je poslední šance něco získat, a uvidíte, jak se najednou začnou zajímat! Tato lekce je o tom, jak tuto děsivou skutečnost efektivně využít a vynásobit díky ní své prodeje.

Efektivní předprodej

Předprodej se dělá ze dvou důvodů. Může to být ověření zájmu cílové skupiny o váš produkt, anebo může sloužit jako taková malá prodejní kampaň. V obou případech se to musí udělat velmi precizně a připraveně. Druhou šanci u předprodeje už nikdy mít nebudete.

3 principy úspěšné strategie

Tyto online strategie jsou ve skutečnosti děsně jednoduché. Stačí přitáhnout pozornost, vzbudit zájem (oslovit motivy) a jednoduše prodat.


Strategie jsou moje parketa a všechny své online projekty řídím pomocí promyšlených marketingových strategií. Pokud i vy chcete mít ve věcech systém a místo chaotického pobíhání od jedné techniky ke druhé začít konečně na internetu vydělávat, tak určitě doporučuji můj online kurz Online Stratég.

Obsahuje:

  • 3 moduly
  • 15 lekcí
  • 150 akčních kroků (u každé lekce cca 10)
  • 45 příkladů z praxe (u každé lekce cca 3)

Detailní popis kurzu Online Stratég naleznete zde

3/3 Strategie online prodeje – prodejní strategie
5 (100%) 2 votes
Tagy:
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *